به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، حساب کاربری در X که با نام کاربری ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) ساخته شده و از سال 2018 تاکنون هیچ فعالیتی نداشته است و اخیراً به طور مرتب پست‌هایی را منتشر می‌کند، به تازگی با یک پیام مرموز دیگر کاربران را به گمانه‌زنی درباره هویت آن واداشته است.

به عقیده برخی از کاربران، این حساب به کریگ رایت (Craig Wright) تعلق دارد که ادعا می‌کند ساتوشی ناکاموتو است و حتی حق چاپ وایت پیپر بیت‌کوین را در اختیار دارد. سال‌ها پیش، پیام‌های زیادی از یک حساب کاربری توسط یکی از نزدیکان کریگ رایت به اشتراک گذاشته شد.

اکنون این حساب کاربری با انتشار یک پست جدید در X گفته است که معمای شخصیت او در سال 2024 با وجود شواهد بسیار حل خواهد شد و به این ترتیب طبق ادعای خودش، هویت ساتوشی ناکاموتو بنیانگذار بیت کوین (BTC) نیز فاش خواهد شد. نکته جالب توجهی که این پیام را مرموزتر کرده، این است که متن آن به صورت وارونه نوشته شده است.

توییت جدید ساتوشی

گفتنی است که حساب کاربری مورد بحث از روز دوم اکتبر (10 مهر) تاکنون هر روز پست‌هایی مربوط به بیت کوین (BTC) را به اشتراک گذاشته است. آخرین پست او قبل از این تاریخ، به روز 31 اکتبر 2018 برمی‌گشت که در آن در مورد ویژگی‌های تکنیکال بیت کوین بحث شده بود. کریگ رایت، یک ارز دیجیتال به نام بیت کوین ساتوشی ویژن (BSV)  را نیز روانه بازار کرده است که به ادعای او بیت کوین واقعی است. ناگفته نماند که ادعاهای وی معمولاً توسط کسی جدی گرفته نمی‌شود!

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع:  cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array