به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی ارزهای دیجیتال بایننس از اضافه شدن ویژگی جدید “کپی ترید” در محصولات فیوچرز خود در برخی بازارهای منتخب خبر داده است. این ویژگی نوآورانه کاربران را قادر می‌سازد تا استراتژی‌های معاملاتی و پرتفوی معامله‌گران باتجربه را با دقت دنبال و تکرار کنند. این کار محیط تعاملی و آموزشی کامل‌تری را در جامعه معاملاتی بایننس ایجاد می‌کند.

گزینه‌های مدیریت سرمایه‌گذاری انعطاف‌پذیر بایننس

ویژگی جدید تحت عنوان “Binance Copy Trading” ، دو حالت را برای مطابقت با ترجیحات کاربران و گستره تحمل ریسک آنها ارائه می‌دهد. حالت “مقدار ثابت” یا fixed amount به معامله‌گران کپی کننده اجازه می‌دهد مبلغ خاصی که قصد دارند به نسخه کپی معاملات تریدهای دیگر اختصاص دهند را تعیین کنند. از سوی دیگر، حالت «نسبت ثابت» یا fixed ratio معامله‌گران را قادر می‌سازد تا در حساب کاربری خود، استراتژی‌های معامله‌گران پیشرو را اعمال کنند؛ این ویژگی رویکردی انعطاف‌پذیر برای مدیریت سرمایه‌گذاری در اختیار آنها قرار می‌دهد.

ریچل کانلان (Rachel Conlan)، مدیر ارشد بازاریابی بایننس، در این خصوص گفته است که «رسالت ما در بایننس همیشه حول محور افزایش دسترسی مالی و کمک به کاربران برای اعمال کنترل هرچه بیشتر بر امور مالی آنها چرخیده است». این طرح ابتکاری پاسخی به تقاضای رو به رشد کاربران جدیدی خواهد بود که می‌خواهند از معامله‌گران باتجربه یاد بگیرند و با آنها تعامل داشته باشند. علاوه بر این، معامله‌گران با تجربه اکنون راه‌های بیشتری برای اشتراک‌گذاری و کسب درآمد از تخصص خود پیش رو دارند.

کپی ترید در فیوچرز بایننس

دسترسی به اطلاعات جامع پرتفوی معامله‌گران بزرگ و امکان کپی کردن آنها

طبق این طرح، معامله‌گران بزرگی که استراتژی‌ها و تکنیک‌های خود را در بایننس فید به اشتراک می‌گذارند، می‌توانند علاوه بر 10 درصد سود، 10 درصد تخفیف کمیسیون معاملاتی را از معامله‌گرانی دریافت کنند که معاملات آنها را کپی می‌کنند. از این رو، این ویژگی روند به اشتراک گذاری دانش تخصصی ترید و سرمایه‌گذاری را آسانتر کرده و یک انگیزه مالی برای معامله‌گران با تجربه فراهم می‌کند تا تخصص خود را با جامعه به اشتراک بگذارند.

گفتنی است که معامله‌گران کپی‌کننده می‌توانند تا 10 معامله‌گر اصلی بازار فیوچرز را به طور همزمان دنبال کنند و به اطلاعات حیاتی در مورد سبد سرمایه‌گذاری مانند بازده در بازه‌های زمانی مختلف، سوابق سود و زیان، حداکثر کاهش سرمایه و دارایی‌های تحت مدیریت آنها دسترسی داشته باشند. این شفافیت تضمین می‌کند که معامله‌گران کپی‌کننده تمام اطلاعات لازم برای تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد اینکه چه کسی را دنبال کنند در اختیار خواهند داشت.

ناگفته نماند که در سال 2021، بایننس برای پایبندی به فشارهای نظارتی فزاینده در استرالیا، قراردادهای آتی و آپشن خود را برای مشتریان این منطقه قطع کرد. افزون بر این، این صرافی شروع به کار حساب‌های جدید برای آپشن‌های معاملاتی، محصولات مارجین و توکن‌های اهرمی را نیز در استرالیا متوقف کرده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array