به گزارش ایران دکونومی، در شرایط کنونی وضعیت پیچیده اقتصادی از یک سو و از سوی دیگر نوسانات نرخ ارز و البته محدودیت‌های وارداتی در حوزه لوازم خانگی، باعث شده که خانوارها برای خرید لوازم خانگی اساسی مانند یخچال، گاز و تلویزیون از کالای ایرانی استفاده کنند که مقرون به صرفه‌تر است. در ادامه آخرین قیمت انواع مدل‌های یخچال موجود در بازار ایران اعم از انواع یخچال دوقلو، ساید بای ساید، یخچال فریزر فریزر پایین در جدول پایین ارائه شده است:

جدول قیمت پرفروش‌ترین یخچال و فریزر:

محصولقیمت به تومان
یخچال فریزر دوقلو مدل D4LR-0020 D4LRF۴۲,۴۹۹,۰۰۰
ساید بای ساید مدل D2S-3133۴۸,۸۰۰,۰۰۰
یخچال فریزر ساید بای ساید مدل Prime 3Doors D4S-0034۷۱,۰۰۰,۰۰۰
ساید بای ساید مدل D2S-1033۵۵,۸۸۰,۰۰۰
یخچال فریزر فریزر پایین مدل D4BF-1077۱۹,۲۰۰,۰۰۰
یخچال فریزر فریزر پایین مدل Ultimo D4BF-0028۲۸,۱۰۰,۰۰۰
ساید بای ساید مدل D2S-1037۵۹,۵۰۰,۰۰۰
یخچال فریزر ساید بای ساید مدل Daewoo Paramo D4S-2915۴۱,۳۰۰,۰۰۰
یخچال فریزر دوقلو مدل D2LRF 0020۴۹,۰۰۰,۰۰۰
یخچال فریزر پایین مدل D2BF-0291۲۶,۹۰۰,۰۰۰
یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل D2S-0036۷۷,۸۹۰,۰۰۰
یخچال

یخچال فریزر یکی از وسایل ضروری و به جرات ضروری‌ترین وسیله منزل به شمار می‌رود، تا جایی که حتی تصور آشپزخانه‌ای بدون یخچال فریزر هم ترسناک است. همه انسان‌های کره زمین به یخچال فریزر نیاز دارند، حتی مردمی که در مناطق سردسیر زندگی می‌کنند.

با توجه به تنوع بالای محصولات ایرانی که در حال حاضر در بازار موجود هستند و برند‌های متعدد فعال در این حوزه مانند هیمالیا، الکترواستیل، دوو، امرسان، پارس، اسنوا، پاکشوما، جی پلاس، ایکس ویژن، دیپوینت و چند برند دیگر، ما در لیست قیمت یخچال امروز، ۱۷ مهر ۱۴۰۲ تلاش کردیم قیمت روز مجموعه‌ای محدود و کارآمد از بهترین یخچال‌های بازار را ارائه کنیم.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array