به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، یافتن بهترین ساعت‌ هوشمند در جهان سخت‌تر از خرید شناخته‌شده‌ترین ساعت‌های هوشمند یا مدل‌های گران قیمت است. با توجه به تعداد گزینه‌های موجود در بازار، انتخاب ساعت هوشمند مناسب، می‌تواند بسیار دشوار باشد. در اینجا لیستی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در جهان آمده است.

نکات خرید ساعت هوشمند:

سازگاری: اپل واچ ها فقط با آیفون سازگار هستند. کاربران اندروید و آیفون می‌توانند از ساعت هوشمند مجهز به Wear OS، Garmin و Fitbit استفاده کنند.

قیمت: هزینه یک ساعت هوشمند می‌تواند از بسیار مناسب تا نسبتاً گران باشد. شما می توانید سلامت و تناسب اندام خود را به طور موثرتری پیگیری کنید، کاملا بستگی به میزان پولی دارد که برای خرید ساعت مورد نظر خود در نظر گرفته‌اید.

عمر باتری: یک ساعت هوشمند متوسط دو روز عمر باتری دارد. اگر به دنبال ساعت مچی هوشمند با عمر بالای باتری هستید، هوآوی، فیت بیت یا گارمین را در نظر داشته باشید؛ چرا که عمر باتری نسبتاً طولانی‌تری دارند.

ردیاب تناسب اندام: همه ساعت‌های هوشمند می‌توانند فعالیت‌های اصلی شما را ردیابی کنند، اما اگر این کارکرد برایتان اهمیت بالایی دارد، ساعت هوشمند مدل Garmin می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

قابلیت اتصال: همه ساعت های هوشمند دارای بلوتوث هستند. برخی از آنها همچنین دارای اتصال 4G/Cellular هستند که به شما امکان می‌دهد موسیقی پخش کنید و تماس‌ها و پیام‌ها را دریافت کنید، حتی اگر تلفن شما در خانه باشد.

اندازه: اندازه ساعت هوشمند اهمیت زیادی دارد. اگر مچ‌های باریکی دارید، پوشیدن ساعت هوشمند کوچک‌تر راحت‌تر از ساعت‌های بزرگ‌ است.

بهترین برندهای ساعت هوشمند در سال 2023 :

1-ساعت هوشمند اپل واچ سری 8 (Apple Watch Series 8)

ساعت مچی هوشمند اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 8 بهترین سری اپل واچ تا به امروز است. اگرچه در مقایسه با سری 7 از ارتقاء ویژگی های قابل توجهی برخوردار نیست، اما طراحی بهتری داشته و صفحه نمایش بزرگ‌تری ارائه می‌دهد.

قابل ذکر است، سری 8 یک سنسور دمای بدن دارد که امکان نظارت بر خواب را فراهم می‌کند. در حالت کم مصرف عمر باتری تا 36 ساعت افزایش می‌یابد.

2- ساعت مچی هوشمند اپل واچ اولترا (Apple Watch Ultra)

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا بدون شک یکی از بهترین ساعت های هوشمند در جهان است. اپل به وضوح یک دستور العمل برنده دارد و از عرضه گجت های جدید با تغییرات اندک مطمئن است. با این حال، در اینجا شاهد پیشرفت زیادی نسبت به ساعت قدیمی خواهید بود.

تاکید بالای اپل واچ بر ورزش و سلامتی عامل دیگری در جذابیت این مدل است. اپل واچ می‌تواند دویدن شما را ردیابی کند، در صورت افتادن با اورژانس تماس گرفته و ضربان قلب شما را زیر نظر بگیرد. یکی از عوامل مهم در اینکه چرا مردم از ساعت‌های معمولی به ساعت‌های اپل روی می‌آورند، این ویژگی‌های بالقوه نجات دهنده هستند.

3-ساعت هوشمند گوگل پیکسل (Google Pixel Watch)

بهترین مارک ساعت هوشمند گوگل پیکسل

ساعت هوشمند گوگل پیکسل، علیرغم اینکه یک دستگاه نسل اول است، از طراحی شیک و طیف گسترده‌ای از برنامه‌های Google برخوردار است.

با پشتیبانی از پلتفرم Fitbit، قابلیت استثنایی ردیابی تناسب اندام را ارائه می‌دهد، به خصوص زمانی که با عضویت Fitbit Premium تکمیل شود.

این ساعت هوشمند تجربه یک Wear OS درجه یک را در کنار ویژگی‌های جامع ردیابی سلامت Fitbit ارائه می‌کند. با این حال، برخی از کاربران ممکن است به دلیل سایز بزرگ این ساعت از خرید منصرف شوند و از طرف دیگر، عمر باتری در مقایسه با سایر ساعت‌های هوشمند Fitbit کمتر است.

4-ساعت هوشمند سلامت و تناسب اندام ( Fitbit Sense 2)

ساعت هوشمند فیت بیت بهترین مارک ساعت مچی هوشمند

ساعت هوشمند  Fitbit Sense 2 استاندارد جدیدی را برای ساعت‌های هوشمند ایجاد کرده و در مقایسه با مدل‌های قبلی خود، طراحی، رابط و حسگر EDA ارتقا یافته‌ای را ارائه می‌دهد.

این ساعت از نظر ردیابی تناسب اندام و تجزیه و تحلیل سلامت به دلیل ادغام با Fitbit Premium از بسیاری از ساعت های هوشمند برتر پیشی می‌گیرد.

سنسور cEDA به طور مداوم سطح استرس را کنترل می‌کند و از Body Response برای نظارت بر خلق و خو استفاده می‌کند.

5-ساعت هوشمند سامسونگ (Samsung Galaxy Watch5)

بهترین ساعت هوشمند جهان سامسونگ گلکسی واچ 5

ساعت بعدی در لیست بهترین ساعت‌های هوشمند جهان سامسونگ گلکسی واچ (Samsung Galaxy Watch5) است. اگر گوشی هوشمند اندرویدی دارید، این مدل بهترین ساعت هوشمند مناسب شما است. گلکسی واچ قبلاً بزرگترین رقیب ساعت هوشمند اپل واچ بود.

گلکسی واچ 5 ممکن است شبیه گلکسی واچ 4 کلاسیک باشد و با قاب چرخان کامل شود، اما Wear OS که نسخه جدیدی از آن با همکاری گوگل ساخته شده است، جایگزین سیستم عامل قدیمی تایزن سامسونگ است.

این ساعت علاوه بر تجربه کاربری عالی، به مشتریان سامسونگ گلکسی دسترسی به داده‌های سلامتی، مانند قابلیت ECG (الکتروکاردیوگرام،  یک روش آسان برای تشخیص مشکلات رایج قلبی)، و تشخیص AFib (ریتم نامنظم قلب) را برایتان فراهم می‌کند.

یکی از ایرادات این ساعت کاهش طول عمر باتری در زمان استفاده از GPS یا قابلیت‌های ردیابی ورزش است. با این حال، بیشتر استفاده کنندگان از این ساعت مچی هوشمند راضی هستند.

6- ساعت هوشمند فیت بیت (Fitbit Versa 3)

بهترین ساعت مچی هوشمند 2023 فیت بیت

رتبه بعدی در لیست بهترین ساعت‌ مچی هوشمند جهان به فیت بیت ( Fitbit Versa 3) می‌رسد. ساعت هوشمند درجه یک Fitbit، Versa 3، عملکردهای پیچیده‌تری برای سلامت و تندرستی نسبت به سایر مدل‌های Fitbit دارد. Versa 3 می‌تواند فعالیت الکترودرمال و دمای بدن را علاوه بر داشتن سنسور ECG تایید شده توسط FDA و بازخوانی اکسیژن خون ارزیابی کند.

7-ساعت هوشمند گارمین (Garmin Venu 2 Plus)

ساعت هوشمند گارمین بهترین برندهای جهان 2023

در نهایت، ساعت مچی هوشمند گارمین (Garmin Venu 2 Plus) یک ساعت هوشمند ردیابی تناسب اندام فوق العاده در لیست بهترین ساعت‌های هوشمند جهان است. این ساعت یکی از بهترین مدل‌های ساعت گارمین است، Venu 2 Plus برای افرادی که می‌خواهند ساعت هوشمندشان به عنوان افزونه تلفن همراه هوشمندشان عمل کند، فروش قابل توجه‌تری دارد، و این درحالیست که شهرت Garmin برای ردیابی تناسب اندام عالی و GPS دقیق محفوظ است.

8-ساعت هوشمند امیزفیت (Amazfit GTR 4)

ساعت مچی هوشمند امیزفیت

ساعت هوشمند امیزفیت (Amazfit GTR 4) برای بسیاری از ساعت های هوشمند برتر جهان یک رقیب سرسخت است. این ساعت هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و ویژگی‌های فراوان، بسیار ارزشمند است. این ساعت در سه نوع موجود است که با بند ساعت جداگانه عرضه می‌شود، اما اندازه صفحه همه آنها یکسان است.

طراحی ساعت کاملاً متفاوت از مدل قبلی Amazfit GTR 3 است. این ساعت هوشمند دارای خطوط تیز و یک قاب مشکی قابل توجه در اطراف صفحه نمایش شیشه‌ای است. شیشه سکوریت نمایش داده شده با بدنه ادغام نمی‌شود، بلکه در داخل یک قاب قرار می‌گیرد و ظاهری کمی خشن به ساعت می‌بخشد. با نمایشگر 1.43 اینچی AMOLED و وضوح 466 در 466 پیکسل در مقایسه با GTR 3 برجسته به نظر می‌رسد. این ساعت یک باتری 475 میلی آمپر ساعتی دارد. همچنین، دارای حسگر بیومتریک Amazfit Bio-ردیاب PPG است که امکان نظارت بر ضربان قلب و ویژگی‌های ردیابی SpO2 را فراهم می‌کند.

سخن پایانی

اینها 8 ساعت هوشمند برتری هستند که می‌توانید در سال 2023 خریداری کنید. هر یک از برندهای معرفی شده در اینجا ویژگی‌های خاص خود را دارند. قبل از خرید ساعت هوشمند برای خود، نکات ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید.

منبع: cashify

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array