به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پلتفرم تحلیل داده سنتیمنت (Santiment) با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی ایکس (X) اعلام کرد که بزرگترین تراکنش شبکه بلاکچین پالیگان (MATIC) از جولای 2023، دیروز اتفاق افتاد. این پست نشان می‌دهد که یک نهنگ حدود 37 میلیون توکن MATIC را از یک کیف پول اثبات سهام (PoS) به یک کیف پول 3 ساله منتقل کرده است. ارزش توکن‌های منتقل شده با توجه به قیمت فعلی پالیگان، حدود 20.7 میلیون دلار برآورد شده است.

«🐳 37 میلیون واحد پالیگان (MATIC) امروز از یک آدرس اثبات سهام نهنگ به یک کیف پول 3 ساله منتقل شد. این اتفاق با افزایش 4 درصدی قیمت سیزدهمین دارایی با ارزش بازار کریپتو همزمان شد؛ در حالی که بقیه رمزارزها شاهد افت قیمت بودند. این بزرگترین تراکنش واحد در شبکه بلاکچین پالیگان از ماه جولای تاکنون بود.»

— (santimentfeed@) ؛ سوم اکتبر 2023

به گفته سنتیمنت، این انتقال بزرگ توسط نهنگ پالیگان می‌تواند دلیل جهش 4 درصدی قیمت MATIC در روز گذشته باشد. این افزایش قیمت در حالی رخ داد که بقیه بازار ارزهای دیجیتال با کاهش قیمت مواجه هستند. در حال حاضر، رمزارز متیک (MATIC) در تایم فریم روزانه بیش از 4 درصد رشد را نشان می‌دهد و با قیمت 0.5981 دلار ترید می‌شود. این عملکرد مثبت باعث شد دستاورد هفتگی این دارایی از مرز 14 درصد عبور کند. علاوه بر این، حجم معاملات 24 ساعته MATIC بیش از 18 درصد افزایش یافته و در زمان انتشار به حدود 415 میلیون دلار رسیده است.

ارزش بازار این دارایی نیز در حدود 5,194,671,819 دلار است که پالیگان (MATIC) را در جایگاه سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار قرار داده است.

نمودار روزانه قیمت پالیگان
نمودار روزانه قیمت پالیگان در برابر دلار آمریکا (MATIC/USDT)؛ منبع: TradingView

از نقطه نظر تکنیکال، در حال حاضر، پالیگان (MATIC) تلاش دارد ناحیه حمایت کلیدی 0.5700 دلار را با قاطعیت حفظ کند. اگر گاوها بتوانند موضع خود را بالاتر از این منطقه نگه دارند، ممکن است مومنتوم کافی برای تداوم این روند صعودی فراهم شده و قیمت MATIC برای صعود تا مرز 0.6435 دلار آماده شود.

از سوی دیگر، اگر MATIC حمایت 0.5700 دلاری را ظرف 48 ساعت آینده از دست بدهد، معامله گران ممکن است شروع به دامپ دارایی‌های خود در بازار کرده و در نتیجه، باعث افزایش فشار فروش شوند. در این حالت، این آلتکوین می‌تواند طی چند روز آینده تا سطح حمایت 0.4890 دلار کاهش یابد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: /coinedition

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array