به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس، در تازه‌ترین به‌روزرسانی خود که روز  ۴ اکتبر (12 مهر) منتشر کرد، اعلام نمود که قصد دارد چهار توکن BETA، BOND، WTC و XEM را به لیست نظارتی این صرافی موسوم به “مانیتورینگ تگ” (Monitoring Tag) اضافه کند.

بتا فایننس (BETA)، بارن‌بریج (BOND)، والتون‌چین (WTC) و نم (XEM) چهار توکنی هستند که قبلاً در بایننس لیست شده بودند، ولی اکنون این صرافی بنا به دلایلی تصمیم گرفته است عملکرد آنها را به منظور مطابقت با معیارهای این صرافی مجدداً مورد بررسی قرار دهد. توجه به این نکته ضروری است که در دسترس بودن محصولات و خدمات ذکر شده در این اطلاعیه ممکن است بسته به موقعیت مکانی کاربران متفاوت باشد.

مانیتورینگ تگ بایننس و تاثیر آن بر توکن‌ها

مشخصه بارز توکن‌هایی که به لیست مانیتورینگ تگ این صرافی اضافه می‌شوند این است که در مقایسه با سایر توکن‌های فهرست‌شده در این پلتفرم، نوسانات بالاتر و ریسک سرمایه‌گذاری بیشتری دارند. بایننس این توکن‌ها را با دقت زیر نظر می‌گیرد و برای اطمینان از انطباق کامل آنها با معیارهای فهرست‌بندی، بررسی‌های منظمی را روی آنها انجام می‌دهد.

توکن های بایننس

سرمایه‌گذاران باید توجه داشته باشند که توکن‌هایی که برچسب نظارت دریافت می‌کنند، در صورتی که استانداردهای فهرست‌بندی این پلتفرم را نداشته باشند، احتمالاً از لیست دارایی‌های تحت پشتیبانی بایننس خارج می‌شوند. خروج از لیست دارایی‌های بایننس عموماً به عنوان یک سیگنال نزولی درنظر گرفته شده و منجر به افت قیمت آن رمزارز می‌شود.

بایننس در بررسی‌های دوره‌ای خود که به منظور انطباق دارایی‌ها با استانداردهای این صرافی انجام می‌گیرد، معیارهای زیر را مد نظر قرار می‌دهد:

تعهد تیم توسعه دهندگان پروژه، سطح و کیفیت فعالیت‌های توسعه، حجم تراکنش‌ها و نقدینگی شبکه، ثبات و امنیت شبکه در برابر حملات احتمالی، پایداری شبکه یا قرارداد هوشمند، سطح ارتباطات عمومی، پاسخگویی به درخواست‌های بررسی دوره‌ای، وجود شواهدی مبنی بر رفتار غیراخلاقی یا متقلبانه یا سهل‌انگاری در مشارکت در یک اکوسیستم رمزارزی سالم و پایدار.

به خاطر داشته باشید که قرارگیری این توکن‌ها در فهرست مانیتورینگ تگ سایر خدمات مرتبط با این توکن‌ها را تحت تأثیر قرار نخواهند داد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: en.bitcoinsistemi

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array