به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پس از اینکه صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس پشتیبانی شریک بانکی خود را از دست داد، از کاربران خود خواست تا قبل از پایان ماه اکتبر، یوروهای خود را به تتر (USDT) تبدیل کنند.

روز 28 سپتامبر (6 مهر)، بایننس از کاربران اروپایی پی‌سیف (Paysafe) خواست تا موجودی یوروی خود در حساب‌های این صرافی را پیش از روز 31 اکتبر (9 آبان) به استیبل کوین دلاری تتر (USDT) تبدیل کنند. این صرافی خاطرنشان کرده است که پی‌سیف (Paysafe) به طور یکجانبه تصمیم گرفته که سرویس پردازش واریزهای یورو را برای کاربران آن متوقف کند.

این صرافی در ادامه گفته است که کاربران همچنان می‌توانند موجودی یورو خود را از حساب‌های بایننس برداشت و به حساب‌های بانکی خود واریز کنند.

این شرکت اعلام کرده است که کاربران پی‌سیف (Paysafe) از ساعت 4:00 صبح به وقت ساعت هماهنگ جهانی (UTC) روز 28 سپتامبر دیگر قادر نخواهند بود جفت‌های معاملاتی نقدی یورو را معامله کنند و کلیه سفارش‌های باز یک ساعت بعد از زمان مشخص شده، لغو خواهند شد. سرویس Binance Convert که عملکردی مشابه با سوآپ ارزهای دیجیتال دارد نیز برای تراکنش‌های یورو محدود خواهد شد.

اطلاعیه بایننس
تصویری از اطلاعیه بایننس برای کاربران پی‌سیف (Paysafe)؛ منبع: بایننس

گفتنی است که پلتفرم پی‌سیف (Paysafe) قابلیت واریز یورو در صرافی بایننس را روز 25 سپتامبر به حالت تعلیق درآورد. این شرکت پیش از این اقدام، وظیفه پردازش واریز و برداشت ارزهای فیات از طریق انتقال بانکی در منطقه پرداخت یورویی اتحادیه اروپا (SEPA) برای کاربران این صرافی در اروپا را بر عهده داشت. بایننس اعلام کرده است که تلاش دارد در اسرع وقت کانال‌های فیات جدیدی را در پلتفرم معاملاتی خود ادغام کند.

روز بیست و هفتم سپتامبر (5 مهر) گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه بایننس فرانسه به مشتریان خود پیشنهاد کرده است که فوراً تمام دارایی‌های فیات خود را به ارزهای دیجیتال تبدیل کنند. این جدیدترین اقدامی است که به مشکلات متعدد نظارتی و بانکداری بایننس در غرب افزوده است.

گفتنی است که پی‌سیف (Paysafe) در ماه می به دنبال تشدید نگرانی‌هایی که رگولاتورهای مالی بریتانیا در مورد این مشارکت مطرح کرده بودند، پشتیبانی از تراکنش‌های GBP را نیز متوقف کرده بود.

در ماه ژوئن، بایننس خبر خروج خود از هلند را اعلام کرد و ظرف یک هفته مقامات بلژیک نیز به این صرافی دستور دادند خدمات خود را در این کشور متوقف کند. با این حال، روز 26 سپتامبر (4 مهر)، این صرافی اعلام کرد که ثبت نام جدید ساکنان بلژیک را دوباره از سر گرفته است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array