به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، الساندرو پالوزی، محقق اپلیکیشن و علاقه‌مند به دنیای گسترده تکنولوژی اخیراً از قابلیت جدید و محبوبی در پلتفرم Threads خبر داده است.

پالوزی با انتشار پست جدیدی در اکانت X خود ادعا کرده که ممکن است گزینه “ادیت” کردن پست‌ها تا 5 دقیقه پس از انتشار محتوا در این شبکه اجتماعی در دسترس کاربران باشد. این گزینه همچنان در دست توسعه است و به‌صورت رسمی به کاربران عرضه نشده است.

Threads

در ماه جولای و کمی پس از رونمایی و آغاز به‌کار پلتفرم Threads، آدام موسری رئیس اینستاگرام اخبار مربوط به ایجاد یک گزینه مخصوص برای ادیت کردن پست‌های منتشر شده را تأیید کرده بود. او به کاربران اطمینان‌خاطر داده بود که توسعه این قابلیت حتماً در لیست کارهای آینده هست و حالا تقریباً 3 ماه بعد، الساندرو پالوزی جزئیات بیشتری را در این باره کشف کرده است.
ممکن است این قابلیت زودتر از چیزی که انتظار می‌رفت در دسترس عموم قرار بگیرد.

پالوزی با انتشار پستی در X نوشت: “شبکه اجتماعی Threads در حال توسعه دادن قابلیت ادیت کردن پست‌ها تا 5 دقیقه پس از انتشار آنهاست.”

بهبود امکانات Threads به امید جذب کاربران

گزینه ادیت کردن پست‌های منتشر شده در Threads، یکی از پرتکرارترین خواسته‌های کاربران این شبکه اجتماعی از همان لحظه آغاز بوده است. اخبار خوش پالوزی ممکن است نویدبخش عرضه عمومی این قابلیت زودتر از زمان پیش‌بینی شده نیز باشد. کمپانی متا هنوز به‌صورت رسمی به هیچ‌یک از این گمانه‌زنی‌ها واکنشی نشان نداده و زمان دقیق عرضه این قابلیت را نیز اعلام نکرده است.

اما در هر صورت کارشناسان معتقدند که فاصله زیادی تا افزوده شدن این قابلیت موردانتظار به Threads نداریم. در همین بازه زمانی 2 تا 3 ماهه از آغاز به کار این شبکه اجتماعی، کمپانی متا با جدیت درحال ارتقای امکانات و قابلیت‌های Threads بوده است و در این مدت صفحه Following، نسخه وب و قابلیت جستجو برای پست‌های دیگر کاربران به این پلتفرم اضافه شده است.

همچنین کمپانی متا قصد دارد به‌زودی از قابلیت جابه‌جایی میان پروفایل‌های Threads به کمک یک ضربه طولانی رونمایی کند. آدام موسری هفته گذشته این اخبار را منتشر کرده بود.

در همین چند ماه پس از انتشار Threads، علی‌رغم ثبت رکورد 100 میلیون نصب در طی 5 روز، این شبکه اجتماعی شرایط خوبی را نمی‌گذراند. برخلاف ادعاهای اولیه مارک زاکربرگ، کاربران پلتفرم Threadsروزبه‌روز کاهش یافته‌اند. وبسایت آماری Sensor Tower مدتی پیش گزارش کرده بود که نرخ کاربران این پلتفرم از زمان عرضه، دچار افت 82 درصدی شده و به تنها 8 میلیون کاربر فعال روزانه رسیده است. کمی بعد زاکربرگ در جلسه کمپانی متا با کارمندانش اعتراف کرده بود که نیمی از کاربران این پلتفرم را ترک کرده‌اند!

منبع: theverge

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array