به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، تیم پشتیبانی صرافی رمزارزی کوینکس (CoinEx) که هفته گذشته مورد حمله گسترده هکرها قرار گرفته بود، روز گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای جزئیاتی را به شرح زیر در مورد روند بررسی و بازیابی فعالیت‌های این صرافی منتشر کرد:

  1. تاکنون، حدود نیمی از روند بازسازی سیستم کیف پول خود را با موفقیت به پایان رسانده‌ایم.
  2. با نهایی شدن استراتژی ازسرگیری برداشت‌ها، قرار بر این شده است که این خدمات را ظرف ۷ روز کاری از سر بگیریم. اولویت ما این است که پیش از آغاز به کار مجدد سرویس برداشت‌ها، از امنیت کامل دارایی‌ها اطمینان حاصل کنیم. به دلیل چالش‌های خرید در بازار ارزهای دیجیتال خاص دارای عرضه در گردش کم، استراتژی جبران خسارت همچنان در دست بررسی است.

تیم کوینکس ناراحتی و عدم اطمینانی که کابران در این مدت تجربه کردند را به خوبی درک می‌کند، ولی رسالت ما ایجاب می‌کند که اطمینان یابیم سیستم جدید کیف پول ما از بالاترین سطح امنیت برخوردار است. از این که دوستانه کنار ما ایستاده‌اید، سپاسگزاریم.

فراموش نکنید که هرگونه ادعای مبنی بر از سرگیری خدمات برداشت کوینکس، نادرست بوده و احتمالاً کلاهبرداری است. تقاضا داریم در صورت مواجه شدن با چنین پیام‌هایی، مراتب را بلافاصله به ما اطلاع دهید و از این گونه ارتباطات فریبنده دور بمانید. در نهایت، بار دیگر تکرار می‌کنیم که وضعیت دارایی‌های کاربران کوینکس کاملاً امن بوده و دست‌نخورده باقی مانده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع:  CoinEx

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array