به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پس از شروع یک هفته پر نوسان، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان یعنی اتریوم (ETH) بار دیگر بالاتر از سطح 1620 دلار قرار گرفت و همزمان افزایش سالم فعالیت‌های درون زنجیره‌ای را تجربه کرد.

پلتفرم ارائه‌دهنده داده‌های درون زنجیره‌ای سنتیمنت (Santiment) می‌گوید که روز چهارشنبه، شبکه اتریوم با ثبت رقم 1,089,893 کیف پول منحصربه‌فرد به عنوان فرستنده یا گیرنده رمزارز اتر (ETH) رکورد قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرد. این رقم به عنوان دومین رکورد تاریخی این دارایی در طول هشت سال محسوب می‌شود. به عقیده برخی از تحلیلگران، این اتفاق غیرمعمول می‌تواند به عنوان سیگنال مورد نیاز برای بهبود قیمت‌ها عمل کند.

آدرس های فعال روزانه اتریوم

پیش‌بینی قیمت اتریوم

در مسیر صعودی حرکت اتریوم، تراز 1633 دلار آستانه قابل توجهی است که با میانگین متحرک نمایی 100 روزه (EMA) هم‌راستا شده است؛ در حالی که میانگین متحرک نمایی 50 روزه در حوالی تراز 1613 دلار، حمایت کوتاه مدتی را برای این دارایی فراهم می‌کند.

یک حرکت قاطعانه فراتر از این میانگین‌های متحرک می‌تواند پیشروی قیمت به سمت تراز 1800 دلار را تایید کند. در غیر اینصورت، ممکن است شاهد آغاز دور جدیدی از فروش باشیم که به طور بالقوه قیمت اتر (ETH) را به زیر 1600 دلار می‌رساند. این روند ممکن است تا مرز حمایت 1531 دلاری ادامه پیدا کند.

طبق داده های Greeks Live، حدود 56000 قرارداد آپشن اتریوم (ETH) به زودی با نسبت فروش به خرید (Put/Call) حدود 1.09، با حداکثر نقطه درد 1650 دلار و ارزش اسمی 250 میلیون دلار منقضی می‌شود.

اتریوم اخیراً حداقل نوسانات روزانه را تجربه کرده و عمده تغییرات قابل توجه قیمت فقط در حوالی روزهای سه‌شنبه رخ داده است. حرکات اخیر بازار در یک یا دو روز هفته متمرکز شده و فعالیت کلی بازار نسبتاً ضعیف باقی مانده است. نکته قابل توجه دیگر این است که هیچ خبر قابل توجهی برای تأثیرگذاری عمده بر بازار وجود ندارد.

از طرفی، افزایش قابل توجه پوزیشن‌های فروش (Put) اتریوم (ETH) منجر به تغییر تدریجی انحراف به سمت صفر شده است. سرمایه‌گذاران بزرگ همچنان بر روی نوسانات پایین شرط‌بندی می‌کنند، اگرچه فعالیت معاملاتی در این هفته تا حدودی کاهش یافته است؛ ولی در نهایت باید دید اتریوم از این نقطه به بعد چگونه عمل می‌کند و آیا قادر است حمایت 1600 دلار را برای آغاز روند صعودی حفظ کند یا خیر.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array