به گزارش ایران دکونومی، در گزارش سال ۱۴۰۰ گروه اسنپ، بخش تیکت به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت معرفی شده بود.

اما مدتی‌ است که در سوپراپلیکیشن اسنپ، این گزینه فعال نیست و سایت آن نیز در دسترس نمی‌باشد. و اسنپ نیز توضیحی در این خصوص ارائه نکرده است. با مراجعه به این سایت با ارور ۵۰۳ مواجه خواهید شد.

در مراجعه به سایت اسنپ تیکت با این تصویر مواجه می‌شوید.
اسنپ تیکت

دستاورد اسنپ تیکت چه بود؟

این استارتاپ، در گزارش سال ۱۴۰۰ گروه اسنپ به گزارش عملکرد و دستاوردهای خود پرداخته بود. بنابر این گزارش، هدف از این کسب‌وکار این بود که استفاده بیش از اندازه از کاغذ برای پرینت بلیت‌ها و همچنین مشکل بودن این روند برای بسیاری، یکی از دغدغه‌های مهم محسوب می‌شده که اسنپ‌ تیکت از ابتدای فعالیت خود با جایگزین کردن بلیت‌های الکترونیکی به جای بلیت‌های کاغذی سعی کرده سهمی هر چند کوچک در حفظ طبیعت داشته باشد. سیستم مدرن کنترل بلیت اسنپ‌ تیکت نیز با اتکا به همین موضوع راه‌اندازی شده بود تا تمام بلیت‌ها بدون نیاز به همراه داشتن نسخه کاغذی از روی موبایل، تبلت و… قابل کنترل باشند.

در این رابطه مدیر اجرایی اسنپ‌تیکت، رضا ماهرنیا به استارتاپ۳۶۰ گفته بود: «پس از تجربه موفق ارائه و فروش رویدادهای ورزشی و سرگرمی در سال گذشته، در سال جاری قصد داریم به رویدادهایی مثل سینما، تئاتر و کنسرت بیشتر بپردازیم. در حقیقت تلاش داریم با تمرکز روی این بخش و با همکاری فعالان این حوزه، خدمات و امکانات متنوعی را در مجموعه اسنپ‌تیکت فراهم کنیم.» ماهرنیا همچنین نوید خبر‌های خوبی در حوزه فروش بلیت‌های تئاتر و کنسرت به علاقمندان این حوزه داده بود که با توقف فعالیتش مشخص نیست که آیا قرار است به مرحله اجرا برسد یا خیر؟ 

اسنپ تیکت

این پلتفرم، طبق تصویر زیر، تجربه، موزه، کنسرت و جنگ و بلیت‌های تفریحی را ارائه می‌داد که با اختلاف، خدمات تفریحی بیشترین طرفدار را داشته است.

اسنپ تیکت

۸۹درصد کاربران اسنپ تیکت در تهران و تنها ۱۱ درصد در دیگر شهرهای ایران بودند. گروه سنی کاربران نیز از ۱۸ الی ۴۵ سال بوده است.

اسنپ تیکت

نمودار زیر نیز به بررسی فعالیت‌های اسنپ تیکت در سال ۱۴۰۰ پرداخته است.

اسنپ تیکت

اما با وجود چنین عملکردی، چرا این پلتفرم به فعالیت خود پایان می‌دهد یا آن را موقتا متوقف می‌کند؟

لازم به ذکر است که فعالیت این پلتفرم در گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ گروه اسنپ به چشم نمی‌خورد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array