به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، وام دهندگان ارزهای دیجیتال جنسیس از آخرین توافقنامه تسویه اصولی با سایر طرف‌ها، از جمله گروه ارز دیجیتال (DCG) راضی نیستند.

در 29 آگوست (7 شهریور)، گروه ویژه وام دهندگان جنسیس گلوبال کپیتال (GGC) – به نمایندگی از وکلای برایان روزن (Brian Rosen) و جردن سازانت (Jordan Sazant) – به به‌روزرسانی طرح ورشکستگی عمومی پاسخ دادند و توافق اصولی حاصل شده را کاملاً ناکافی خواندند.

ساعتی قبل از پست شدن، به‌روزرسانی عمومی اعلام کرد که DCG به توافقی اصولی با طلبکاران و بدهکاران بدون تضمین جنسیس (UCC) دست یافته است و پیشنهاد بازیابی معادل دلار آمریکا بین 70 تا 90 درصد را دارد. این به‌روزرسانی تاکید کرد که نه گروه ad hoc و نه صرافی جمینای از معامله اصولی توضیح داده شده در به‌روزرسانی پشتیبانی نمی‌کنند.

جنسیس

در این به‌روزرسانی آمده است: «اگرچه میانجی‌گری پایان یافته است، اما بحث‌های سازنده با گروه Ad Hoc و جمینای در مورد قرارداد توافق‌شده فوق‌الذکر در اصل ادامه دارد».

در پاسخ، گروه موقت تاکید کرد که در واقع از توافق پیشنهادی حمایت نمی‌کند و مشارکت DCG را برای برآورده کردن مبالغ وام ناکافی خواند. وام‌دهندگان استدلال کردند که بدهکاران و UCC “مایل نیستند به تعهدات امانتداری خود عمل کنند” تا بازیابی طلبکاران را به حداکثر برسانند.

وام دهندگان جنسیس همچنین استدلال کردند که DCG نباید حق آزادسازی شخص ثالث بدون توافق را داشته باشد، که بدون رضایت همه دارندگان ادعای بالقوه، طرف‌های غیر بدهکار را از مسئولیت در قبال سایر طرف‌های غیر بدهکار آزاد می‌کند.
این گروه موقت استدلال کرد که بدهکاران و UCC توافق کرده‌اند که «به‌طور نامناسب باعث آزادسازی ادعاهای شخص ثالث» علیه DCG و اشخاص مرتبط با آن شوند.
وام دهندگان اظهار داشتند: «دی سی جی به جای دریافت 630 میلیون دلاری که سررسید شده و باید 3 ماه پیش پرداخت می‌شد، اکنون فقط 275 میلیون دلار پرداخت می‌کند و تا 2 سال دیگر 328.8 میلیون دلار دیگر را پرداخت خواهد کرد.»
جنسیس یکی از شرکت‌های وام‌دهنده ارزهای دیجیتال است که تحت تأثیر زمستان کریپتو 2022 قرار گرفته است. وام‌دهنده در ژانویه 2023 پس از تعلیق برداشت‌ها در بحبوحه بحران نقدینگی عظیم در اواسط نوامبر 2022، اعلام ورشکستگی کرد. طبق گزارش‌ها، شرکت بیش از 3.5 میلیارد دلار به 50 اعتبار دهنده برتر خود از جمله شرکت‌هایی مانند جمینای بدهکار است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array