به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بیت کوین ازجمله دارایی‌هایی است که همیشه موضوع بررسی دقیق و تجزیه و تحلیل‌های بی پایان بوده است. در این میان، معدود شاخص‌هایی بوده‌اند که بتوانند به اندازه سطوح اصلاح فیبوناچی در پیش‌بینی پرایس اکشن آتی بیت کوین قابل اعتماد باشند. تاکنون شاهد چرخه‌های مختلف تثبیت و شکستی بوده‌ایم که به شدت با این سطوح فیبوناچی مرتبط بوده است. در حال حاضر نیز، برخی از تحلیلگران بر این باورند که بر این اساس ما احتمالاً در آستانه یک حرکت مهم دیگر قرار داریم.

یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال با نام مستعار GRAG CRYPTO ضمن اشاره به همین چرخه‌های فیبوناچی گفته است با توجه به فیبوناچی 0.702% اصلاحی، احتمال صعود قیمت بین 44 تا 48 هزار دلار ظرف 70 روز آینده محتمل است. در چرخه اول می‌بینیم که بیت کوین (BTC) بعد از لمس فیبوناچی 0.702 درصد باز می‌گردد و پیش از شکست مقاومتی بزرگ، در منطقه میانگین 150 روزه تحکیم می‌شود. در چرخه دوم، تاریخ تکرار شده و بیت کوین بار دیگر این سطح فیبوناچی را دوباره لمس می‌کند.

چرخه سوم با اندکی پیچیدگی همراه شد، به طوری که بیت کوین در سطح فیبوناچی 0.702 ریجکت شد و نزدیک به 500 روز طول کشید تا دوباره مومنتوم خود را به دست آورد و به این سطح بازگردد. اکنون که در چرخه چهارم قرار داریم، تقریباً 220 روز است که از الگوی مشابه چرخه دوم عبور کرده‌ایم. اگر تاریخ تکرار شود، انتظار افزایش بالقوه قیمت تا مرز 44-48 هزار دلار تا ماه اکتبر و نوامبر 2023 دور از ذهن نیست.

فیبوناچی بیت کوین

درک این چرخه های تکراری به شما به عنوان یک سرمایه‌گذار یا معامله‌گر کمک می‌کند برای ارتقای سبد دارایی خود تصمیمات درست‌تری اتخاذ کنید. افزایش قیمت تا محدوده 44-48 هزار دلار می‌تواند عصر جدیدی را در دنیای بیت‌کوین آغاز کند که موجب افزایش علاقه سرمایه‌گذاران نهادی شده و احتمالاً زمینه را برای ارزش‌گذاری‌های بالاتر در آینده فراهم می‌کند.

با نزدیک شدن به پایان سال 2023، همه نگاه‌ها به بیت کوین خواهد بود؛ چراکه 2 تا 3 ماه آینده می‌تواند یک دوره حیاتی برای بیت کوین و بازار گسترده ارزهای دیجیتال باشد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cryptonewsland

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array