به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بازار کریپتو همچنان فشار فروش آرام اما گسترده‌ای را تجربه می‌کند، زیرا محرک‌های کلیدی که از ابتدای هفته ریزش بازار را عمیق‌تر کرده‌اند، ظاهراً در حال کاهش هستند. شیبااینو (SHIB) یکی از توکن‌های جریان اصلی است که پس از افزایش 5 درصدی در 24 ساعت گذشته، قیمت آن به حدود 0.000008240 دلار رسید و روز خود را در منطقه مثبت آغاز کرد.

نمودار شیبااینو

پس از راه‌اندازی پروژه شیباریوم در شبکه اصلی و نگرانی‌هایی که به دلیل وجود برخی نواقص در میان اعضای جامعه ایجاد شد، روند بازار آنچنان که انتظار می‌رفت نبود و این میم کوین در بازه هفتگی هنوز بیش از 16 درصد کاهش را نشان می‌دهد. با این حال، به دنبال آخرین پستی که شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی این پروژه منتشر کرد و به اعضای جامعه شیبا اطمینان داد که آزمایش‌های لازم برای رفع مشکلات این پروتکل در حال انجام است، احساسات مثبت کم‌کم جایگزین حس بی‌اعتمادی می‌شود.

همانطور که قبلاً هم گفتیم، این شبکه در حال تولید بلوک‌ها در حالت خصوصی است و تقریباً برای راه‌اندازی عمومی آماده شده است. اگرچه هنوز تاریخ مشخصی برای راه‌اندازی مجدد شیباریوم (Shibarium) اعلام نشده است، این پروژه با انتظارات بسیاری از سوی ارتش شیبا مواجه است. بسیاری از اعضای جامعه پیش‌بینی می‌کنند که مجموعه‌ای از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp‌ها) جدید می‌توانند یک تغییر پارادایم در عرصه بلاکچین لایه دوم (L2) ایجاد کنند و شیبااینو (SHIB) را به عنوان مشارکت‌کننده اصلی در روند تکامل بلاکچین اتریوم معرفی نماید.

در حالی که پروتکل‌های لایه 2 بسیاری طی چند سال گذشته راه خود را در اکوسیستم Web3.0 باز کرده‌اند، معرفی شیبااینو به عنوان رقیب اصلی و تلاش برای ایجاد ارزشی منحصربه‌فرد برای تک‌تک اعضای جامعه، هدف کلیدی پروژه معرفی شده است. پس از یک شروع ناموفق، این بار ارتش شیبااینو (SHIB) به شیباریوم فرصتی دوباره داده است تا نواقص قبلی خود را رفع و تاثیرات نامطلوب آن را جبران کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array