به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بر اساس گزارشی، سم بنکمن فرید (Sam Bankman Fried)، مدیر عامل سابق و یکی از بنیانگذاران صرافی رمزارزی FTX، در اتهامات کلاهبرداری و پول شویی که در کیفرخواست به روز شده توسط دادستان‌ها وضع شده است، بی گناه است.

آخرین روند دادگاه علیه SBF توسط قاضی، سارا نتبرن (Sarah Netburn)، مورد رسیدگی قرار گرفت. مدیر عامل سابق FTX به هفت فقره کلاهبرداری و پولشویی به همراه یک اتهام اضافی برای تامین مالی کمپین متهم شد. بنکمن فرید در همه موارد بی گناه است.

مشاور SBF همچنین موارد مربوط به مسائل پزشکی را مطرح کرد. مشاور اطلاع داد که SBF از آدرال (Adderall) استفاده کرده و از رژیم غذایی گیاهخواری پیروی می‌کند، اما او در 11 روز گذشته آدرال خود را دریافت نکرده است. در روند دادگاه همچنین وکلای SBF درخواست رژیم غذایی گیاهخواری برای موکل خود کردند.

مشاور SBF همچنین به موضوعات متمم ششم اشاره کرد. با استناد به این که موکل نمی‌تواند خود را برای محاکمه آماده کند، زیرا او از 11 آگوست (20 مرداد) تحت بازداشت است. وکیل همچنین خاطرنشان کرد که به عنوان راه حل به آنها فقط داستان‌های تخیلی ارائه شده است.

بنکمن

بنکمن فرید در 22 آگوست (31 مرداد) در دادگاه منطقه جنوبی نیویورک ظاهر شد و با اتهامات سوء استفاده از وجوه مشتری برای استفاده شخصی و همچنین برای کمک‌های مالی سیاسی روبه‌رو شد. اتهامات کلاهبرداری و پولشویی مربوط به دسامبر (آذر 1401) است، با این حال، دادستان در اوایل این ماه اتهامات دیگری را برای تامین مالی کمپین اضافه کرد.

آخرین روند رسیدگی به شکایت FTX پس از لغو وثیقه بنکمن فرید و ترک دادگاه نیویورک با دستبند به موسس FTX صورت گرفت.

در اوایل هفته، بنکمن فرید از دادگاه درخواست کرد که به او اجازه دهد تا پنج روز هفته را خارج از بازداشت بگذراند تا با تیم حقوقی خود برای دفاع از خود کار کند. با این حال، یک قاضی فدرال که بر پرونده جنایی SBF نظارت می‌کند، دستوری صادر کرده است که به SBF اجازه می‌دهد تا با تیم حقوقی خود در خارج از زندان به مدت تقریباً هفت ساعت ملاقات کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array