به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، هفته گذشته، قیمت سولانا (SOL) در نزدیکی منطقه 16 دلاری حمایت شد و بعد از تشکیل یک مبنای حمایتی در این ناحیه، شروع به افزایش کرد و بالاتر از مقاومت 18 دلاری، درست مثل بیت کوین و اتریوم به حرکت خود ادامه داد.

بالاتر از تراز 18 دلار شاهد افزایشی مستمر بودیم. علاوه بر این، در نمودار 4 ساعته جفت ارز سولانا / دلار آمریکا (SOL/USD) می‌بینیم که قیمت یک خط روند نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به 18.60 دلار را به سمت بالا شکسته است. این جفت ارز در حال حاضر بالای تراز 20 دلار (21.27 دلار در این لحظه) و میانگین متحرک ساده 100 در نمای چهار ساعته معامله می‌شود.

نمودار سولانا

نمودار چهار ساعته قیمت سولانا، منبع: تریدینگ ویو

در ادامه این روند صعودی، تراز 21 دلار و 55 سنت به عنوان اولین مانع قابل توجه، سر راه گاوها (خریداران) قرار می‌گیرد. این مقاومت در نزدیکی سطح فیبوناچی اصلاحی 50% حرکت نزولی 27.09 دلار به 16.00 دلار واقع است.

پس از آن، تراز 22 دلار و 80 سنت در نزدیکی سطح فیبوناچی اصلاحی 61.8% به عنوان مقاومت بعدی وارد عمل می‌شود. بالاتر از این ناحیه مقاومتی، قیمت می‌تواند به سمت مقاومت 24 دلاری و پس از آن، حتی به طرف مارک 25 دلاری حرکت کند.

سناریوی کاهش قیمت سولانا (SOL)

اگر سولانا (SOL) نتواند مقاومت 22.80 دلاری را با قاطعیت پشت سر بگذارد، با یک اصلاح نزولی تازه به سمت اولین حمایت خود در نزدیکی میانگین متحرک ساده 100 (چهار ساعته) افت پیدا می‌کند.

شکست نزولی میانگین متحرک ساده 100، قیمت را به سمت حمایت 19.80 دلاری و از آنجا به طرف تراز 18.80 دلار هدایت می‌کند. در صورت شکست نزولی قیمت زیر حمایت 18.80 دلاری، احتمال لمس دوباره حمایت کلیدی 18 دلاری بیشتر می‌شود. در این روند نزولی احتمالی، اصلی‌ترین حمایت در نزدیکی منطقه 16 دلار واقع است.

در نمودار چهار ساعته جفت ارز سولانا / دلار آمریکا (SOL/USD) اندیکاتور مَکدی (MACD) در منطقه صعودی در حال افزایش بوده و شاخص مقاومت نسبی (RSI ) بالاتر از سطح 50 ایستاده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: newsbtc

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array