به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در میان تحقیقات متعدد در حال انجام، FTX به جابه‌جایی وجوه ادامه می‌دهد. آدرس‌های مربوط به صرافی شکست خورده رمزارزی، حدود 145 میلیون دلار استیبل کوین را به پلتفرم‌های مختلف منتقل کردند.

همانطور که لوک‌آنچین (Lookonchain) در 14 مارس (23 اسفند) مشاهده کرد، سه کیف پول مرتبط با FTX و شرکت تابعه آن، آلامدا ریسرچ (Alameda Research)، 69.64 میلیون تتر و 75.94 میلیون دلار کوین را جابه‌جا کردند. ذخایر تتر به کیف پول‌های کاستودیال در پلتفرم‌هایی مانند کوین بیس، بایننس و کراکن رفته است. تمام وجوه در USDC به یک کیف پول کاستودیال کوین بیس منتقل شد.

هر دو یعنی FTX و آلامدا در حال بازیابی دارایی‌ها هستند، زیرا با درخواست‌هایی برای بازگرداندن وجوه به گروه‌های مختلف سرمایه‌گذار مواجه هستند. به گفته اندی دیتدریک (Andy Dietderich)، وکیل FTX، تا ژانویه 2023 (دی 1401)، صرافی مشکل‌دار رمزارزها قبلاً 5 میلیارد دلار پول نقد و ارزهای دیجیتال لیکوئید شده را بازیابی کرده بود. با این حال، کل بدهی‌های آن بیش از 8.8 میلیارد دلار است.

FTX

آخرین به‌روزرسانی در پرونده ورشکستگی FTX زمانی منتشر شد که قرارداد جدیدی با یک شرکت متعلق به دولت ابوظبی منعقد شده بود. آلامدا ریسرچ باقی مانده سهام خود در شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر سکویا کپیتال (Sequoia Capital) را به مبلغ 45 میلیون دلار به صندوق دارایی دولتی ابوظبی فروخت.

در ماه مارس (اسفند)، آلامدا ریسرچ علیه گریسکل اینوستمنتس (Grayscale Investments) در دادگاه عالی دلاور (Delaware) شکایت کرد. بر اساس بیانیه‌ای، این دعوا به دنبال آن است که “ارزش 9 میلیارد دلار یا بیشتر برای سهامداران گری اسکیل بیت کوین و اتریوم تراستس (Ethereum Trusts) را باز کند و بیش از یک چهارم میلیارد دلار ارزش دارایی برای مشتریان و طلبکاران اف‌تی‌ایکس دیبتورز (‌FTX Debtors) به دست آورد.

با انباشته شدن پرونده‌ها علیه FTX، برخی از شاکیان خواستار تجمیع دعاوی علیه صرافی ورشکسته شدند. با این حال، در 8 مارس (17 اسفند)، یک قاضی درخواست تلفیق را رد و تاکید کرد که متهمان هنوز اجازه پاسخگویی ندارند. ژاکلین کورلی (Jacqueline Corley)، قاضی منطقه‌ای ایالات متحده اخیراً درخواست برای ادغام پنج دعوای کلاسی پیشنهادی علیه FTX را رد کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array