به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ریپل لبز مخالفت خود را با حرکت قانونگذاران اوراق بهادار ایالات متحده به سمت درخواست تجدیدنظر موقت در رابطه با حکم خلاصه‌ای که توسط قاضی دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده آنالیسا تورس (Analisa Torres) در 13 جولای (22 تیر) صادر شد، بیان کرده است.

در نامه‌ای در 16 آگوست (25 مرداد) به تورس از ناحیه جنوبی نیویورک، وکلای ریپل توضیح دادند که چون کمیسیون بورس و اوراق بهادار نتوانسته است عناصر آزمون هوی (Howey) را در رابطه با توزیع ریپل برآورده کند، دادگاه باید درخواست SEC جهت مرخصی برای درخواست تجدید نظر موقت را رد کند.

درخواست تجدیدنظر موقت زمانی اتفاق می‌افتد که حکم دادگاه بدوی در حالی که سایر جنبه‌های پرونده هنوز در جریان بوده و فقط در شرایط خاص مجاز است، تجدیدنظر شود.

وکلای ریپل بر این باورند که برای SEC بهتر است که پس از قضاوت نهایی با یک پرونده کامل، نسبت به حکم دادگاه تجدید نظر کند.

ریپل

وکلای ریپل سه دلیل اصلی را در مخالفت با درخواست SEC ارائه کردند. آنها ابتدا استدلال کردند که درخواست تجدیدنظر مستلزم یک سوال کاملاً قانونی است و درخواست SEC هیچ مشکل قانونی جدیدی را مطرح نمی‌کند که نیاز به بررسی داشته باشد.

ثانیاً، وکلا ادعا می‌کنند که استدلال SEC مبنی بر اینکه دادگاه در مورد این موضوع به اشتباه رأی داده است، کافی نیست؛ زیرا SEC باید نشان دهد که دو دادگاه به وضوح با یکدیگر بر سر موضوعاتی در تضاد هستند، که در اینجا چنین نیست.

ثالثاً، وکلای ریپل استدلال کردند که درخواست تجدیدنظر فوری روند دادرسی فسخ را پیش نمی‌برد.

استوارت آلدروتی (Stuart Alderoty)، مدیر ارشد حقوقی ریپل، توضیح داد که هیچ شرایط فوق‌العاده‌ای در این موضوع وجود ندارد که دادگاه را از رویه قانونی عادی خارج کند:

“در اینجا هیچ شرایط فوق‌العاده‌ای وجود ندارد که خروج از قاعده‌ای را توجیه کند که همه مسائل مربوط به همه طرف‌ها را قبل از تجدیدنظر حل و فصل می‌کند.

ما با درخواست SEC برای درخواست تجدیدنظر موقت مخالفیم.”

— استوارت آلدروتی (@s_alderoty) 16 آگوست 2023

در 13 جولای (22 تیر)، ریپل یک پیروزی جزئی بر تنظیم کننده اوراق بهادار در مورد وضعیت اوراق بهادار XRP به دست آورد.

تورس حکم داد که توکن XRP به خودی خود یک اوراق بهادار نیست. با این حال، او گفت که فروش توکن‌های XRP در شرایط خاصی می‌تواند اوراق بهادار باشد، مانند زمانی که به سرمایه‌گذاران نهادی فروخته می‌شود، نه زمانی که در صرافی‌ها به معامله‌گران خرد فروخته می‌شود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array