به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، بنا بر وعده‌های پیشین کمپانی X (توییتر سابق)، دسترسی به ابزارهای سرویس TweetDeck با نام جدید XPro فقط محدود به کاربرانی خواهد بود که سرویس اشتراکی X بلو (توییتر بلوی سابق) را خریداری کرده بودند.

در اواسط تیر ماه امسال، کاربران متوجه محدودیت‌هایی در این سرویس شده بودند و پس از گزارش این اختلالات، توییتر اعلام کرده بود که پس از گذشت 30 روز فقط مشترکین توییتر بلو مجاز به استفاده از امکانات این سرویس خواهند بود.

حالا پس از نهایی‌سازی پروسه ری‌برندینگ توییتر به X، نام این سرویس نیز به XPro تغییر کرده و دسترسی به آن فقط با خریداری کردن اشتراک ماهانه X بلو به قیمت 8 دلار امکان‌پذیر است.

از روز گذشته برخی از کاربران متوجه پولی شدن این ابزار شده بودند و به‌نظر می‌رسد این کمپانی، در بازه زمانی طولانی‌تری نسبت به وعده 30 روزه خود، بالاخره این تغییرات را اعمال کرده است.

XPro

بسیاری از کاربران، از جمله مشاور شبکه‌های اجتماعی، مت ناوارا، گزارش داده‌اند که هنگام لود کردن صفحه مربوط به ابزار TweetDeck (با نام جدید XPro)، به صفحه خریداری کردن اشتراک X Premium هدایت می‌شوند! به‌نظر می‌رسد ماسک مجدداً اسم اشتراک توییتر بلو را تغییر داده و آن را از X Blue به X Premium تبدیل کرده است!

این تغییرات هنوز برای همه کاربران اعمال نشده است اما با توجه به حجم عظیم کاربران این شبکه اجتماعی، به‌نظر می‌رسد این مسدودیت دسترسی به‌مرور برای همه کاربران غیراشتراکی اتفاق بیفتد.

XPro

دسترسی به ابزارهای XPro فقط با خریداری اشتراک X Premium

این کمپانی با مدیریت ایلان ماسک، سعی در این داشته که اشتراک X Premium را به تجربه کاربری هیجان‌انگیزتر و کاربردی‌تری تبدیل کند. امکاناتی فعلی این اشتراک درحال حاضر شامل امکان نگارش پست‌های طولانی‌تر، سیستم کسب درآمد از تبلیغات و دریافت تیک آبی احراز هویت در میان امکانات دیگر است.

سرویس TweetDeck یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین اپلیکیشن‌های واسطه توییتر میان کاربران بود، و در سال 2011 توسط کمپانی توییتر تصاحب شد.
امکان پشتیبانی از چند حساب کاربری به‌صورت همزمان و مدیریت تولید محتوا به‌طرزی ثمربخش؛ باعث شده که این سرویس به ابزاری قدرتمند برای روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، بازاریابان و افرادی که به‌صورت روزانه با این پلتفرم سر و کار دارند، تبدیل شود.

منبع: theverge

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array