به گزارش ایران‌ دکونومی، کارگردان نمایش «نویسنده مرده است» بهنام شرفی است که نمایش آن از تاریخ ۱۲ تیر تا ۲۰ مرداد در سالن ناظرزاده کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ صندلی و قیمت بلیت ۱۷۰ و ۱۵۰ هزار تومان روی صحنه رخ‌نمایی کرده است؛ و با ۳۱ اجرا و میزبانی از ۴۷۲۷ تماشاگر، به فروشی معادل ۶۴۹.۵۳۵.۰۰۰ تومان رسیده است.

نمایش «آخرین سه‌شنبه سال» به کارگردانی الهام شعبانی نیز از ۱۴ تیر در سالن ناظرزاده کرمانی به اجرا درآمده؛ با قیمت بلیت ۱۷۰ و ۱۴۰ هزار تومان و ۳۱ اجرا تا تاریخ ۲۴ مرداد موفق شد با میزبانی از ۳۴۸۷ تماشاگر به فروش ۴۱۳.۱۳۶.۵۰۰ تومانی برسد.

تئاتر «چه» به کارگردانی مهران رنجبر است و نمایشش از تاریخ ۱۲ تیر و طی ۳۱ اجرا تا تاریخ ۲۰ مرداد در سالن سمندریان اجرا شد، با ظرفیت ۱۸۴ صندلی و قیمت بلیت ۱۵۰ و ۱۲۰ هزار تومان با میزبانی از ۳۶۳۸ تماشاگر فروشی معادل ۴۰۴.۱۱۰.۰۰۰ تومان به دست آورد.

نمایش «ط…» نیز به کارگردانی مجید رحمتی که از روز ۱۳ تیر در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ صندلی به روی صحنه پا گذاشتموفق شد با ۳۰ اجرا تا تاریخ ۲۰ مرداد با میزبانی از ۲۷۹۹ تماشاگر به فروشی معادل ۲۵۶.۹۲۰.۰۰۰ تومان برای خود برسد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array