به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، یک صورت مالی تازه منتشرشده فاش کرده است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، بیش از ۲.۸ میلیون دلار اتریوم (ETH) در کیف پول خود دارد.

صورت‌های مالی که روز 14 آگوست (23 مرداد) توسط سازمان غیرانتفاعی ناظر بر اخلاق و مسئولیت‌پذیری Citizens for Responsibility and Ethics در واشنگتن به اشتراک گذاشته شد، نشان می‌دهد که ترامپ از محل هزینه‌های صدور مجوز مرتبط با مجموعه توکن‌های غیرمثلی (NFT) از تصویر خود، بیش از 4.8 میلیون دلار درآمد داشته است و سود خالص وی از سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای رمزپایه، به چیزی در حدود 7.6 میلیون دلار می‌رسد. این 2.8 میلیون دلار ارز موجود در کیف پول اتریوم ترامپ به طور قابل توجهی از رقم 250 تا 500 هزار دلاری که در پرونده 14 آوریل (25 فروردین) او فاش شده بود، بیشتر است.

ترامپ پس از شکست در انتخابات 2020 در برابر رئیس جمهور فعلی، جو بایدن، خواستار بازگشت به کاخ سفید در انتخابات آتی در سال 2024 است. از طرفی، آخرین گزارش مالی ترامپ توسط خبر صدور کیفرخواست روز 14 اگوست (23 مرداد) علیه وی در ایالت جورجیا به اتهام دسیسه او و حامیانش و دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2020، تحت‌الشعاع قرار گرفته است.

دونالد ترامپ

موضع ترامپ در برابر ارزهای دیجیتال

نکته قابل توجه درباره این گزارش مالی در این است که این سرمایه‌دار میلیاردر املاک و مستغلات پیش از این بارها با جبهه گرفتن در برابر صنعت نوپای کریپتو، تردید خود را نسبت به ارزهای دیجیتال ابراز کرده بود و حتی گفته بود ارزهای دیجیتال «ممکن است جعلی باشند» یا «فاجعه‌ای بزرگ درشرف وقوع است».

او مخالف خود با بیت کوین را نیز بارها اعلام کرده و گفته بود “به نظرم این یک کلاهبرداری است”. یا در جایی دیگر گفته بود این دارایی را دوست ندارد، چون ارز دیگری است که با دلار رقابت می‌کند.

«من طرفدار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی نیستم؛ چون این دارایی‌ها اصلاً پول نیستند و ارزش آنها بسیار نوسانی و ناپایدار است. دارایی‌های رمزپایه کنترل نشده می‌توانند رفتارهای غیرقانونی، از جمله تجارت مواد مخدر و سایر فعالیت های غیرقانونی را تسهیل کنند.»

— دونالد جی ترامپ (@realDonaldTrump) . 12 جولای 2019

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array