به گزارش ایران‌ دکونومی،به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، تئاتر «هیدن (پنهان)» کاری به کارگردانی کوروش شاهونه که از روز ۲۷ تیر ۱۴۰۲ اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان آغاز کرده، تاکنون با ۲۷ نوبت اجرا و ۲ هزار و ۵۱۸ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) فروشی معادل ۲۷۹ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان به دست آورده است.

آمار فروش تئاترهای پرفروش

نمایش «جریان» به کارگردانی علیرضا معروفی هم که از روز ۲۹ تیر ۱۴۰۲ اجرای خود را در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان شروع کرده، با مجموع ۱۸ اجرا و میزبانی از ۲ هزار و ۳۰۵ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان)، ۲۷۰ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «سایه روشن» کاری به کارگردانی سعیده آجربندیان هم که از روز ۲۳ تیر ۱۴۰۲ در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۰۰ هزا ر تومان اجرای خود را شروع کرده، تا روز جمعه ۲۰ مرداد با ۲۱ نوبت اجرا، مجموع ۶۸۳ تماشاگر و ۴۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) اجرای خود را به اتمام رساند.

همچنین نمایش «سلول شخصی» کاری به کارگردانی امیرحسین آلادپوش هم که از روز ۸ مرداد ۱۴۰۲ در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ نفر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان روی صحنه رفته است و تا به امروز با مجموع ۱۲ اجرا و میزبانی ۴ هزار و ۲۹۱ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) به فروشی معادل ۶۰۷ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

تئاتر

و پس از آن نمایش «ساپو » کاری به کارگردانی محمدامین سعدی نیز که از روز ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان روی صحنه پا گذاشت، تا به الان با مجموع ۴ اجرا و ۲۷۳ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) به فروشی معادل ۲۷ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان کسب کرده است.

نمایش «ژنرال مجهول» کاری به کارگردانی میرعلیرضا دریابیگی که از روز چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۳۰ هزار تومان روی صحنه رفته است، تا به الان با مجموع ۲۳ اجرا و یک هزار و ۹۴۹ تماشاگر به فروشی معادل ۱۷۹ میلیون تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) دست پیدا کرده است.

نمایش «شازده کوچولو ۲۰۲۳» هم به کارگردانی نیما گودرزی هم که از ۲۰ تیر ۱۴۰۲ در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان روی صحنه رفته، تا به حال با مجموع ۲۳ اجرا، ۶۱۳ تماشاگر به فروشی معادل ۳۳ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) دست پیدا کرده است.

نمایش «پرده در پرده» کاری به کارگردانی رویا اسدی هم که از روز ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ نفر و قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان شروع کرده (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) تا به حال با ۲۶۸ تماشاگر، ۱۶ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان به دست اورده است.

نمایش «شب روی سنگفرش خیس» کارب به کارگردانی میکائیل شهرستانی نیز که از روز ۹ مرداد ۱۴۰۲ اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ نفر و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان شروع کرده (با احتساب ارائه بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) تا پایان روز جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ با مجموع ۶۹۷ تماشاگر به فروشی معادل ۵۷ میلیون و ۵۵۲ هزار تومان پیدا کرده است.

لازم به ذکر است در حال حاضر به دلیل انجام عملیات ایمن سازی سالن تالار هنر اجرا ندارد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array