به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، قاضی پرونده ورشکستگی صندوق سرمایه گذاری رمزارزی منحل شده تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital) به اختصار (3AC) درخواستی را رد کرد که باعث می‌شد کایل دیویس (Kyle Davies)، یکی از بنیانگذاران این شرکت را تحریم کند.

قاضی مارتین گلن (Martin Glenn) در یک پرونده در 11 آگوست (20 مرداد) در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک گفت که احکام مربوط به احضاریه‌ای که برای دیویس از طریق پلتفرم X (توییتر سابق) صادر شده بود، بدون اطلاع بنیانگذار 3AC در نظر گرفته شد.

یک شهروند مقیم خارج از کشور او به قوانین فدرال برای انطباق اجباری در خارج از ایالات متحده استناد کرد و افزود که تأیید او از طرح‌هایی که از دسامبر 2022 (آذر 1401) شروع شد بر اساس سوابق در آن زمان فرض می‌شد که آقای دیویس شهروند ایالات متحده بوده است.

در 1 آگوست (10 مرداد)، وکلای دیویس شواهدی را ارائه کردند مبنی بر اینکه او در دسامبر 2020 (آذر 1399) برای انصراف از تابعیت ایالات متحده درخواست داده و پس از ازدواج با یک تبعه، شهروند سنگاپور شده است. سنگاپور تابعیت دوگانه را مجاز نمی‌داند. پرونده او در پاسخ به درخواست تحقیر نمایندگان خارجی 3AC در پرونده ورشکستگی ایالات متحده به دلیل عدم پاسخگویی به احضاریه آنلاین بود.

«تا زمانی که آقای دیویس مخالفت خود را مطرح نکرد، دادگاه با این فرض کار می‌کرد که آقای دیویس تبعه ایالات متحده است و اگر این فرض همچنان پابرجا بماند و سایر حقایق قضایی ثابت شود، ممکن است صلاحیت شخصی در مقطعی ایجاد شود.»

گلن گفت: از آنجایی که شهروندی ایالات متحده آقای دیویس شرط لازم برای ارائه خدمات معتبر به او بود، احضاریه صادر شده توسط این دادگاه به درستی به وی ابلاغ نشد.

3AC

قاضی اشاره کرد که نمایندگان خارجی می‌توانند از طریق دادگاه‌های سنگاپور پیروی اجباری دیویس را در نظر بگیرند. او این درخواست توهین آمیز را رد کرد و گفت که دادگاه ایالات متحده تا حد زیادی نمی‌تواند صلاحیت قضایی آقای دیویس را اعمال کند.

بنیانگذار 3AC، سو ژو (Su Zhu)، طی احضاریه‌ای که صادر شد، او شهروند سنگاپوری است و مشمول احضاریه نیست، زیرا او در خارج از ایالات متحده زندگی می‌کند. محل اختفای ژو و دیویس از زمان فروپاشی 3AC در جولای 2022 (تیر 1401) تا حد زیادی ناشناخته بوده است، اما وکلای دیویس اقامتگاه وی در سنگاپور را در پرونده‌های اول آگوست ذکر کردند.

انحلال دهندگان پشت 3AC به دنبال بازیابی حدود 1.3 میلیارد دلار سرمایه از دو بنیانگذار هستند و طبق گزارش‌ها، شرکت 3.5 میلیارد دلار بدهکار است. در ماه آوریل (فروردین)، این دو نفر به راه‌اندازی اوپن اکسچنج (Open Exchange)، پلتفرمی با هدف اجازه دادن به کاربران برای داد و ستد از شرکت‌های ارز دیجیتال ورشکسته کمک کردند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array