به گزارش ایران‌دکونومی و به نقل از اسکرین دیلی، جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (TIFF)، فیلمی مستند با عنوان «اسلای» که راجع به زندگی سیلوستر استالونه است را از نتفلیکس به‌عنوان نمایش اختتامیه دوره امسال خود برگزیده است.

در تاریخ ۱۶ سپتامبر و در پایان چهل و هشتمین دوره از جشنواره تورنتو که از ۷ تا ۱۷ سپتامبر برگزار می‌شود، این فیلم اولین نمایش خود را به صورت جهانی خواهد داشت.

کارگردان این فیلم تام زیمنی است و فیلمش را راجع به سال‌های اول فعالیت استالونه در نیویورک ساخته است، درباره حرفه سینمایی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده، نویسنده‌ای که با «راکی» توانست برنده جایزه بهترین فیلم سال ۱۹۷۶ بشود، و همچنین به زندگی شخصی او در این روند توجه کرده است.

فیلم های «رمبو»، دنباله های«راکی»، «صخره‌نورد»، «مرد خرابکار»، «نقشه فرار»، «سرزمین پلیس»، «بی‌مصرف‌ها» و «کرید» که باعث شد در سال ۲۰۱۶ نامزد اسکار بازیگر نقش مکمل شود از دیگر فیلم‌های او هستند.

استالونه اکنون در سریال استریم «تولسا کینگ» بازی می‌کند.

در حال حاضر استالونه در سریال استریم «تولسا کینگ» مشغول بازی است.

مدیر جشنواره تورنتو، کامرون بیلی، داستان استالونه را داستانی خواند که راجع به پیروزی و صبر و استقامت است و گفت استالونه از سینما پاک نخواهد شد. همچنین اضافه کرد: این فیلم مخاطب را به طور صمیمی با زندگی استالونه همراه میکند.
او نزدیک به نیم قرن بر تاریخ سینما تاثیر گذاشته و این فیلم وارسی صمیمانه و غافلگیر کننده‌ایست از مردی که در پشت یک ستاره اکشن است.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array