به گزارش ایران دکونومی،مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی و انبوه‌سازی تهران،از طرح ساخت خانه های کوچک متراژ برای جوانان و زوج‌های جوان خبر داد.

طرح “مسکن اقتصادی ما” که طراحی آن توسط اتحادیه صورت گرفته است ابعاد مختلفی دارد و این طرح با استقبال خوبی از ناحیه ریاست جمهوری مواجه و به وزارت راه و شهرسازی ارجاع شده و وزیر راه و شهرسازی با نگاه مثبت آمادگی مشارکت در اجرای طرح را به اتحادیه اعلام کردند.

این طرح بیشتر مربوط به تامین مسکن جوانان و و زوج‌های جوان است زیرا یکی از اصلی‌ترین معضلات پیش روی جوانان برای ازدواج بحث تامین مسکن است.

 طرح اقتصادی “مسکن ما” به شکل آزمایشی در دو استان تهران و البرز اجرا می شود و این طرح ایده خوبی برای زوج‌هایی است که معمولا در روز سرکار هستند و بعد از ساعات کار به یک سرپناه نیاز دارند، و از طریق این طرح می توانند صاحب خانه شوند.

در این طرح از الگوی آسیای شرقی بهره گرفته شده است و قرار است واحدهای کوچک متراژ ۲۵ تا ۳۵ متری با تکنولوژی‌های نوین ساخته شود. در این طرح ارزان سازی صورت گرفته است که این به منزله از بین بردن کیفیت نیست بلکه حفظ کیفیت نیز مد نظر است.

 جوانان با زیر یک میلیارد تومان می‌توانند مالک این واحدها شوند، این واحد ها مبله است و پارکینگ نیز دارد.و افراد در این طرح مالکیت صددرصدی دارند.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array