به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، قرار است توسعه‌دهندگان تتر (Tether) کتابخانه‌های جاوا اسکریپت خلاقانه‌ای را برای تسهیل روند انتقال فرمان‌ها و سیگنال‌ها به سخت‌افزارهای ماینینگ بیت کوین (BTC) ازجمله WhatsMiner، AvalonMiner و Antminer منتشر کنند.

در پستی که پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری بیتفینکس (Bitfinex) و تتر در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت، بخش‌های خاصی از این نرم‌افزار استخراج می‌تواند در آینده بر روی پلتفرم‌های منبع باز در دسترس قرار گیرد. هدف اصلی نرم‌افزار استخراج بیت کوین تتر ارتقای مدیریت کارآمد ظرفیت استخراج عنوان شده است که منجر به افزایش سطح کارآمدی عملیات ماینینگ می‌شود.

ساز و کار نرم‌افزار جدید تتر

آردوینو ضمن تاکید بر نقش خود به عنوان مشارکت‌کننده اصلی در معماری موریا (Moria)، که ابزار ارکستراسیون  یا همان توزیع ارکسترال برای فارم‌های ماینینگ است، اظهار داشت که تمام پیشرفت‌های اخیر بر اساس فناوری Holepunch ساخته شده است.

مدیر ارشد فناوری تتر در این پست اطلاعاتی در مورد عملکرد موریا به اشتراک گذاشت. این ابزار ماینینگ ارتباط بین اجزای موجود در اکوسیستم استخراج بیت کوین را امکان‌پذیر کرده و بستر ایجاد تعامل از طریق ابزارهای ساده، ایمن، مقاوم در برابر حمله و مقرون به صرفه را فراهم می‌سازد.

تتر

آردوینو توضیح داد که هر دستگاه یا هر ماینر دارای یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی منحصربه‌فرد خواهد بود که امکان پخش داده‌های رمزگذاری شده و ایمن (hyper cores) و دریافت فرمان از طریق hyper swarms را فراهم می‌کند. این رویکرد پیچیدگی پیکربندی فایروال را کاهش و انعطاف‌پذیری در برابر خرابی‌ها را افزایش می‌دهد، امکان جایگزینی آسان در سراسر سایت‌ها را فراهم می‌کند و قابلیت نگهداری و ماژولار بودن را در مقایسه با نمونه‌های قبلی ارتقا می‌دهد.

علیرغم مواجهه با چالش‌های قانونی و اقدامات اجرایی نظارتی، تتر همچنان در بخش استخراج ارزهای دیجیتال فعال بوده و هر روز از تلاش‌ها و مشارکت‌های جدیدی در این زمینه پرده‌برداری می‌کند.

ناشر استیبل کوین تتر، پس از افشای برنامه‌های خود جهت تخصیص بخش خاصی از سود ماهانه شرکت به خرید بیت کوین، در مورد سرمایه‌گذاری خود در بخش تولید انرژی و استخراج پایدار بیت کوین اطلاعیه‌ای صادر کرد. این پروتکل از همکاری با یک شرکت محلی مجاز در اروگوئه، با نام Tether Energy برای تسهیل انجام این اقدامات خبر داد.

اروگوئه به دلیل زیرساخت‌های قوی خود در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر شهرتی جهانی دارد. قابل ذکر است که به لطف منابع طبیعی فراوان، نزدیک به 100 درصد برق این کشور از منابع تجدیدپذیر تامین می‌شود. با توجه به این شرایط بسیار مطلوب، تتر مطمئن است که بهترین تصمیم را در این زمینه گرفته است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array