به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در 1 آگوست (10 مرداد)، اتاق تجارت دیجیتال (CDC)، سازمان حمایت از بلاکچین و دارایی‌های دیجیتال، گزارش جامعی در مورد شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه ریپل منتشر کرد. گزارش SEC v. Ripple Ruling: Impact and Analysis حکم پرونده را مورد بررسی قرار می‌دهد و پیامدهای عمیق آن را برای آینده صنعت کریپتو مطرح می‌کند.

بر اساس این گزارش، حکم قاضی آنالیسا تورس (Analisa Torres) با تمایز بین قرارداد سرمایه گذاری و دارایی پایه، سابقه‌ای حیاتی ایجاد می‌کند.

این گزارش به بررسی دسته بندی تورس از توزیع توکن XRP ریپل به سه دسته می‌پردازد: فروش نهادی، فروش برنامه‌ای و سایر توزیع‌ها. او تست هوی (Howey) را برای تعیین اینکه آیا این توزیع‌ها پیشنهاد و فروش قراردادهای سرمایه‌گذاری هستند، اعمال کرد.

CDC رضایت خود را از این حکم ابراز کرد، که با حمایت کوتاهی که از ریپل می‌کرد، مطابقت داشت. پریان بورینگ (Perianne Boring)، بنیان‌گذار و مدیر عامل CDC، بر اهمیت این حکم در ایجاد سابقه برای برخوردهای قانونی آینده در صنعت کریپتو تأکید کرد.

CDC

بورینگ بر اهمیت یک میدان بازی متعادل در بخش دارایی‌های دیجیتال و تعهد این گروه به حمایت از سیاست‌های حمایت از رهبری ایالات متحده در اقتصاد دیجیتال تاکید کرد. در حالی که حکم قاضی تورس گامی به سوی مقررات منطقی رمزارزی بود، CDC قاطعانه بر این باور است که شفافیت قانونی قطعی تنها از طریق قانون‌گذاری مؤثر توسط کنگره حاصل می‌شود.

CDC معرفی لوایح تنظیم کننده دارایی‌های دیجیتال و بلاکچین در مجلس نمایندگان و سنای ایالات متحده را تایید می‌کند. با این حال، عدم اطمینان در مورد تصویب این لوایح، در درجه اول به دلیل محدودیت‌های ناشی از تقویم قانونی است.

علیرغم چالش‌ها، CDC همچنان از یک چارچوب قانونی جامع برای دارایی‌های دیجیتال دفاع کرده و محیطی مساعد برای راه‌اندازی محصولات دارایی دیجیتال ایجاد می‌کند. در ماه فوریه (بهمن)، CDC، SEC را به تجاوز از اختیارات خود و برچسب زدن غیرمنصفانه دارایی‌های رمزارزی به عنوان اوراق بهادار در پرونده معاملات داخلی خود علیه کارمندان سابق کوین بیس متهم کرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array