به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ایلان ماسک در پاسخ به پستی در مورد ارزهای دیجیتال مشکوک X و مبتنی بر رسانه اجتماعی X (توییتر سابق) در روز شنبه (5 آگوست، 14 مرداد) اعلام کرد که این پلتفرم هیچ برنامه‌ای برای راه‌اندازی توکن‌های رمزارزی ندارد.

در پاسخ به پست دوج‌ دیزاینر( DogeDesigner)، ماسک به موضوع توکن‌های کلاهبرداری مانند X و TwitterDAO (TWITTER) که ادعای دروغین ارتباط با پلتفرم رسانه‌های اجتماعی را دارند، پرداخت. دوج‌ دیزاینر به جامعه رمزارزها در مورد محتاط بودن در مورد مقالات مرتبط با توکن‌های کلاهبرداری هشدار و توضیح داده بود که نه ماسک و نه X هرگز یک توکن رمزارزی راه‌اندازی نکرده‌اند. ماسک در پاسخ خود گفت: “و ما هرگز نخواهیم کرد.”

پیش از این، ماسک نکاتی را در مورد ادغام ارز دیجیتال به عنوان یک گزینه پرداخت در X ارائه کرده بود. معامله گران در این فکر مانده بودند که آیا او رمزارز خاصی را معرفی می‌کند یا به دوج کوین پایبند است.

توکن‌

با انتصاب لیندا یاکارینو (Linda Yaccarino) به عنوان مدیرعامل جدید، تردیدهایی در مورد احتمال ادغام دوج ایجاد شد. با این حال، نظرات اخیر ماسک احساسات خوش بینانه را بین سرمایه گذاران دوج کوین احیا کرده است.

ماسک اخیراً چشم‌انداز بلندپروازانه خود را برای تبدیل توییتر به یک پلتفرم فراگیر به نام X، به اصطلاح «اپلیکیشن همه چیز» اعلام کرد و در ماه جولای (تیر) رسماً توییتر را به X تغییر نام داد.

به گزارش کوین مارکت کپ، پس از تایید ماسک مبنی بر اینکه قصد راه اندازی توکن کریپتو ندارد، قیمت دوج کوین طی چند ساعت بیش از 2 درصد افزایش یافت.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array