به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، تعدادی از قانون‌گذاران ایالات متحده از سرویس درآمد داخلی (IRS) و وزارت خزانه داری خواسته‌اند تا به بستن حفره‌های مالیاتی که توسط “فرارگران مالیاتی رمزارزی” سوء استفاده می‌شود، سرعت بخشند.
سناتورهای دموکرات الیزابت وارن (Elizabeth Warren)، برنی سندرز (Bernie Sanders)، باب کیسی (Bob Casey) و ریچارد بلومنتال (Richard Blumenthal) در نامه‌ای در تاریخ 1 آگوست (10 مرداد) به مقامات ارشد هر دو آژانس هشدار دادند که باید به سرعت نسبت به مقررات مالیاتی جدید اقدام کنند.
سناتورها ادعا می‌کنند که «شکاف مالیاتی 50 میلیارد دلاری رمزارزها» وجود دارد و اگر به‌روزرسانی سیاست‌های مالیاتی به تأخیر بیفتد، IRS و خزانه‌داری در خطر از دست دادن تقریباً 1.5 میلیارد دلار درآمد مالیاتی برای سال مالی 2024 هستند.
“با توجه به این فرصت، فرارهای مالیاتی و واسطه‌های ارزهای دیجیتال که مایل به کمک به آنها هستند، به بازی کردن سیستم، سوء استفاده از حفره‌ها و خروج میلیاردها دلار در سال از دولت ایالات متحده ادامه خواهند داد. شما نباید این فرصت را به آنها بدهید.”

سناتورها به قوانین مالیاتی جدید اشاره می‌کنند که در لایحه زیرساختی 1.2 تریلیون دلاری سنا در آگوست 2021 (مرداد 1400) تصویب شد. هدف این لایحه افزایش الزامات گزارش مالیاتی برای مشاغلی است که به عنوان کارگزار ارزهای دیجیتال عمل می‌کنند.
در این نامه آمده است: ” نزدیک به دو سال از تصویب این قانون می‌گذرد و مهلت اجرای آن کمتر از شش ماه باقی مانده است، اما خزانه داری هنوز قوانین پیشنهادی را منتشر نکرده است.”

وارن

نامه‌ای به وزارت خزانه داری و IRS . منبع: الیزابت وارن

در حالی که این لایحه به قانون تبدیل شده است، خزانه داری و IRS هنوز قوانین مالیاتی جدید خود را منتشر نکرده‌اند. آژانس‌ها تا 31 دسامبر 2023 (10 دی 1402) فرصت دارند تا قوانین را منتشر و اجرا کنند، اما قانون‌گذاران درخواست دارند که این قوانین خیلی زودتر وضع شوند.
الیزابت وارن از منتقدان صریح صنعت ارزهای دیجیتال در ایالات متحده بوده است و تا آنجا پیش می‌رود که «ارتش ضد رمزارزی» را به عنوان محور اصلی کمپین انتخاباتی مجدد خود در سنا تشکیل می‌دهد.

وارن

سندرز – در حالی که در مقایسه با همتایان دموکرات خود در مورد ارزهای دیجیتال ساکت‌تر است، تعدادی نامه به رهبری وارن امضا کرده است که به دنبال اعمال محدودیت‌های شدیدتر در فضا است.
یک نظرسنجی اخیر که توسط سرمایه گذاری گری‌اسکیل (Grayscale Investments) انجام شد، نشان داد که 59٪ از دموکرات‌ها و 51٪ از جمهوری خواهان ارزهای دیجیتال را آینده امور مالی می‌دانند که نشان می‌دهد موضع وارن ممکن است در میان اکثریت مردم برنده رای نباشد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array