به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، قرار است بروس لی، رزمی‌کار و هنرپیشه افسانه‌ای که در سال 1973 درگذشت، طی یک رویداد ادای احترام که به میزبانی یک پلتفرم سرگرمی اجتماعی به مناسبت پنجاهمین سالگرد درگذشت این اسطوره برگزار می‌شود، در متاورس هنرهای رزمی آموزش دهد.

پروژه Metaverse Byte City روز 26 جولای (4 مرداد) اعلام کرد کسانی که مایلند با آواتار این بازیگر فقید تعامل داشته باشند، می‌توانند با مینت کردن آواتارهای خود در شبکه‌های اتریوم و پالیگان در این رویداد شرکت کنند.

کسانی که قادر به ضرب آواتار خود در شبکه‌های اتریوم یا پالیگان هستند، می‌توانند 24 ساعت پس از ضرب، از شخصیت‌های دارای قابلیت بازی که در بازی متاورسی Byte City ساخته‌اند، استفاده کنند. این بازی از طریق مرورگرهای دسکتاپ و از طریق دستگاه‌های موبایل با سیستم عامل iOS و اندروید قابل دسترسی است.

آواتار بروس لی

پروژه Byte City تائید کرده است که برای توسعه این رویداد ادای احترام، با شانون لی (Shannon Lee)، دختر بروس لی و شرکت سامسونگ گیمینگ (Samsung Gaming) همکاری کرده است. شانون لی قبلاً در یک بیانیه مطبوعاتی گفته بود که این بازی تجربه‌ای همه‌جانبه ارائه می‌کند که به طرفداران اجازه می‌دهد میراث پدرش را به شیوه‌ای خاص زنده کنند.

البته این اولین حضور بروس لی در دنیای وب3 نیست. در تاریخ 12 آوریل (23 فروردین)، بنیاد بروس لی، که توسط شانون لی اداره می‌شود، با پلتفرم ویدیویی توکن‌های غیرمثلی Shibuya برای ایجاد یک مجموعه NFT به نام خانه لی (The House of Lee) شریک شد.

در حالی که انتشار این مجموعه به درآمدی در حدود 730 هزار دلار رسید، دارندگان آن خیلی زود متوجه شدند که تنها یک قطعه NFT در کل مجموعه منحصربه‌فرد است. همین امر منجر به کاهش شدید قیمت و رسیدن کف آن از 0.008 اتر (ETH) زمان عرضه به حدود 0.002 واحد اتر در زمان نگارش این مطلب شد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array