به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، غول سرمایه گذاری جهانی، بلک راک، با مشارکتی که راه اندازی اولین پیشنهاد دیجیتال در هند را هدف قرار می‌دهد، دامنه فعالیت خود را در هند گسترش می‌دهد.

بلک راک در 26 جولای (4 مرداد) رسماً یک پروژه سرمایه گذاری مشترک با جیو فایننشال سرویس (Jio Financial Services) به اختصار(JFS) که بازوی با ارزش‌ترین شرکت هند، ریلاینس اینداستریز (Reliance Industries) است، اعلام کرد. این شرکت‌ها هر کدام قصد دارند تا 150 میلیون دلار در سرمایه گذاری مشترک به صورت 50:50 سرمایه گذاری کنند.

در این اطلاعیه آمده است که این پروژه که جیو بلک راک (Jio BlackRock) نام دارد، قصد دارد دسترسی فناوری به راه حل‌های سرمایه‌گذاری مقرون‌به‌صرفه و نوآورانه را برای میلیون‌ها سرمایه‌گذار در هند فراهم کند.

در این اطلاعیه آمده است که این سرمایه گذاری از تخصص و استعداد بلک راک در مدیریت سرمایه گذاری، دسترسی به فناوری، عملیات، مقیاس و سرمایه فکری بازار استفاده خواهد کرد. JFS به نوبه خود به بینش‌های بازار محلی و همچنین زیرساخت‌های دیجیتال و قابلیت‌های اجرایی کمک خواهد کرد.

بلک راک

در این اطلاعیه آمده است که این مشارکت، بازیگر جدیدی را با ترکیبی منحصر به فرد از دامنه، مقیاس و منابع به بازار هند معرفی خواهد کرد. هیتش ستیا (Hitesh Sethia)، مدیر عامل JFS گفت:

“این مشارکت از تخصص عمیق بلک راک در سرمایه گذاری و مدیریت ریسک همراه با قابلیت فناوری و تخصص عمیق بازار JFS برای هدایت دیجیتالی محصولات استفاده می‌کند.”

این شرکت‌ها خاطرنشان کردند که سرمایه‌گذاری مشترک جدید قبل از راه‌اندازی مشمول تاییدیه‌های قانونی است.

بلک راک و JFS در حالی که از محصول جدید به عنوان اولین پیشنهاد دیجیتال در هند یاد می‌کنند، هیچ برنامه مشخصی برای ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین یا هر نوع دارایی دیجیتال مشخص نکردند. شرکت‌ها بلافاصله به درخواست کوین تلگراف برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

این خبر درست زمانی منتشر می‌شود که تحلیلگران بلک راک تکرار می‌کنند که تخصیص بهینه سرمایه گذاری باید شامل 84.9 درصد بیت کوین، 9 درصد در سهام و 6 درصد املاک باشد. تحلیلگران قبلاً ادعای مشابهی را در سال 2022 مطرح کرده بودند.

اگر همه سرمایه گذاران از تخصیص بهینه بیت کوین بلک راک پیروی کنند، ارزش بیت کوین بیش از 5 برابر کل ارزش کل سهام، املاک و اوراق قرضه خواهد بود.
اگر امروز کل ثروت جهانی 800 تریلیون دلار باشد، بیت کوین به ازای هر کوین 190 میلیون دلار خواهد بود.

— جو برنت (@IIICapital) 25 جولای 2023

بلک راک اخیراً با ثبت درخواست برای یک صندوق قابل معامله در صرافی بیت کوین (ETF) در ایالات متحده، به اقدامات صعودی قابل توجهی در بازارهای ارزهای دیجیتال دامن زده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به طور رسمی برنامه ETF بیت کوین بلک راک را برای بررسی در اواسط جولای پذیرفت.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array