به گزارش ایران دکونومی، به نقل از روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، اینوستوران یک پلتفرم شبکه نوآوری ارزش‌آفرینی و سرمایه‌گذاری ایرانی است که فرصت سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکارهای نوآور را به صورت خرد فراهم می‌کند. این طرح متعلق به شرکت «آریا فناوران آرتا بینش» است که در زمینه تولید ربات‌های بازرسی صنعتی و نیز ارائه خدمات بازرسی فعالیت می‌کند.

مبلغ تامین مالی صورت‌گرفته در سکوی اینوستوران ۶ میلیارد ریال و مدت زمان اجرای طرح ۶ ماه درنظر گرفته شده بود.

سود پرداختی به سرمایه‌گذاران در این مدت ۲۵ درصد برآورد شده و حداقل میزان سرمایه‌گذاری در این طرح نیز برای افراد حقیقی و حقوقی پنج میلیون ریال است.

طرح

اینوستوران یک سکوی تأمین مالی جمعی مبتنی است که ارتباط میان بنیان‌گذاران کسب‌وکارهای نوپا و سرمایه‌گذاران را تسهیل می‌کند. در این سکو، استارتاپ‌ها می‌توانند کسب‌وکار خود را به شبکه‌ سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی معرفی کنند و از خدمات متنوع مشاوره‌ای در مسیر جذب سرمایه بهره‌مند شوند.

سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی علاوه بر سرمایه‌گذاران فرشته، شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و شرکت‌های تامین سرمایه می‌توانند با عضویت در شبکه سرمایه‌گذاران اینوستوران به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارهای نوپا دسترسی یابند و ضمن بررسی اسنادی که در سکو منتشر می‌شود، با این سرمایه‌پذیران ارتباط پیدا کنند.

منبع: پیوست

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array