به گزارش ایران دکونومی، تخفیفان به عنوان یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های تخفیف‌های اینترنتی، برنامه‌ریزی کرده است که طی سه سال آینده وارد بازار بورس شود. نگین دانشور، هم‌بنیان‌گذار تخفیفان، درباره تاسیس این شرکت اظهار داشت: ما در ماه مرداد سال ۱۳۹۰ تخفیفان را راه‌اندازی کردیم. او افزود: در سال ۱۳۹۵، ۳۶ درصد از سهام شرکت را به شرکت سرمایه‌گذاری سرآوا واگذار و ۷ میلیارد تومان دریافت کردیم. تخفیفان تا زمان کرونا هر سال بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ درصد رشد داشت.

احسان جهانی، مدیرعامل جدید تخفیفان نیز با اشاره به تغییرات ایجاد شده در ساختار مدیریتی توضیح داد: این تغییرات ایجاد شد نه تنها باعث نشد که در ساختار سهامداری اتفاقی بیفتد، بلکه سهامدران بیش از گذشته همراه ما هستند که بتوانیم کارهای توسعه‌ای شرکت را با برنامه‌ریزی دقیق پیش ببریم. نگین دانشور همچون گذشته به عنوان بنیانگذار و سهامدار تخفیفان حضور دارد و در حوزه مدیریت عملیات، تعامل با وندورها و غیره فعالیت می‌کند.

تخفیفان

جهانی درباره برنامه تخفیفان برای ورود به بورس گفت: ما برنامه داریم در سه سال آینده وارد بورس شویم و یکی از برنامه‌های جدی ما این است که بتوانیم در این راستا توسعه کسب‌وکار را در لایه افقی و عمودی داشته باشیم. یعنی علاوه بر اینکه ما بیزینس‌ لاین‌های فعلی‌مان را عمیق‌تر کنیم، به توسعه‌های افقی کسب‌و کارمان هم بپردازیم. همچنین توسعه B2B را قوی‌تر کنیم. یک ظرفیتی که ما داریم توسعه جغرافیایی تخفیفان است؛ ما می‌توانیم سگمنت بیشتری از مشتریان در طیف‌های بیشتری مورد هدف قرار دهیم.

به اعتقاد مدیرعامل تخفیفان، چیزی که در ادامه مسیر تخفیفان و نت‌برگ مهم است این است که بتوانیم نیازهای بیشتری از جامعه را پوشش دهیم که این نیازهای اساسی صرفاً محدود به سرگرمی، تفریح، رستوران، حوزه‌های سلامت و غیره نباشد.

آینده تخفیفان

مدیرعامل تخفیفان و نت‌برگ درباره مسیری که تا الان تخفیفان گذرانده گفت: این مسیری که از آن صحبت شد تخفیفان را به یک برند محبوب تبدیل کرده است که عملاً می‌توانیم بگوییم تنها بازیگر در حوزه تخفیف گروهی و آفلاین کش‌بگ و تنها بازیگر فعال در حوزه آنلاین کش‌بک است.

جهانی درباره مزیت رقابتی تخفیقان در نسبت با سایر کسب‌و‌کارهای این حوزه ادامه داد: وقتی فضای جامعه و سگمنت مشتریان مختلف را برسی می کنیم می‌بینیم افراد با رنج سنی مختلف حداقل یک‌بار ایمیل تخفیفان را دریافت کرده است. یعنی یک یوزر پول بسیار عظیمی در تخفیفان در ۱۰ سال گذشته ایجاد شده که ما می‌توانیم سرویس‌های مختلفی را روی آن تعریف کنیم.

تخفیفان علاوه بر پلتفرم آنلاین در پلتفرم آفلاین هم به مشتری خدمات می‌دهد. جهانی با تاکید براین نکته ادامه داد: این موضوع به ما کمک می‌کند چرخه کامل و زنجیره کاملی از خدمات را برای مشتریان ایجاد کنیم که عملاً هر نیازی که مشتری دارد از یک خرید سوپرمارکتی تا یک خرید پوشاک یا دریافت سرویس در حوزه بیمه خودرو در یک سوپر پلتفرم برایش فراهم کنیم.

جهانی به اهمیت منابع انسانی در توسعه لایه‌های عملیات، فروش و بیزینس‌ لاین‌های مختلف پرداخت.

درباره تخفیفان

تخفیفان یک بازارچه آنلاین در حوزه ارائه تخفیف است. تخفیفان پلتفرمی است که به مشتریان خود تجربه‌ای جدید در خرید ارائه می‌کند و باعث رونق کسب‌وکار شرکای تجاری خود می‌شود. تخفیفان در مرداد ماه سال ۱۳۹۰ کار خود را آغاز کرد. در آن سال‌ها تخفیفان با ارائه پیشنهادهای مختلف رستوران‌گردی، تفریحی، مسافرتی، زیبایی، سلامتی، هنری، خدماتی و آموزشی که برخی از آن‌ها تا ۹۹٪ درصد هم تخفیف داشتند، با استقبال زیادی روبه‌رو شد و توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و رفته رفته خود را به عنوان یک مرجع قابل اعتماد پیشنهادهای جذاب و جدید با تخفیف‌های ویژه در زمینه‌های مختلف، معرفی کرد.

چشم‌انداز تخفیفان از همان ابتدای راه، این بود تا کاربران خود، همیشه خرید هوشمندانه‌تری را تجربه کنند. این چشم‌انداز باعث شد تا تخفیفان در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۶ با به راه انداختن بخش «کدهای تخفیف» که کدها تخفیف فروشگاه‌های اینترنی و سایت‌هایی که خدمات خود را در بستر اینترنت ارائه می‌دادند، پایه‌گذاری تحولی باشد و خرید ارزان‌تر را در فروشگاه‌های اینترنتی هم ممکن کند.

منبع: ایرانیان استارتاپ

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array