به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، پخش اولین برنامه ورزشی زنده از نتفلیکس قرار است در نوامبر سال جاری میلادی اتفاق بیفتد.
این سرویس استریم آنلاین به‌تازگی اعلام کرده که قرار است یک مسابقه ورزشی گلف زنده با حضور سلبریتی‌ها از زمستان امسال در این شبکه پخش شود.
پخش زنده این رویداد ورزشی، اولین بار در تاریخ فعالیت نتفلیکس خواهد بود.

تد ساراندوس، یکی از مدیرعامل‌های کمپانی نتفلیکس در طی برگزاری جلسه گزارش مالی سه‌ماهه دوم سال 2023 در این باره گفته بود: “پیش از این اخباری مبنی بر پروژه‌های آزمایشی ما برای آغاز پخش زنده از نتفلیکس منتشر شده بود، این اخبار حقیقت دارند و از نوامبر امسال این مسیر را آغاز خواهیم کرد.”

ورزشی

او ادامه داد: “ما برای قدم گذاشتن در این راه بسیار هیجان‌زده هستیم، زیرا فرصتی فوق‌العاده برای درخشیدن برنامه‌های ورزشی زیرمجموعه ما یعنی “Full Swing” و “Drive to Survive” ایجاد خواهد کرد.”

در آن زمان هیچ تاریخ دقیقی برای آغاز پخش این رویداد ورزشی زنده و یا مهمانان و شرکت‌کنندگان آن منتشر نشده بود.
اما ساراندوس تأیید کرده بود که دو نفر از شخصیت‌های حاضر در دو مستند Drive to Survive (مربوط به مسابقه فرمول یک) و Full Swing (مستند مربوط به گلف) در این رویداد ورزشی حضور خواهند داشت.
همچنین او بر این نکته تأکید کرد که این برنامه صرفاً فقط در مراحل آزمایشی قرار دارد.

ورزشی

سرمایه‌گذاری نتفلیکس بر رویدادهای زنده ورزشی

براساس اخبار شنیده شده، این مسابقه گلف، رویدادی است که یکبار برای همیشه در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد.

به جز این رویداد ورزشی زنده پیش‌رو، کمپانی نتفلیکس دیدگاه خود را درباره پخش برنامه‌های زنده تغییر نداده است و قبلاً به سرمایه‌گذاران خود اعلام کرده بود تنها در صورتی در این زمینه وقت و یا هزینه صرف خواهد کرد که “برای نتفلیکس بهره مالی و درآمد بسیاری داشته باشد”.

کمپانی نتفلیکس موفق شده بود در فصل دوم مالی سال 2023، بیش از 5.9 میلیون نفر کاربر جدید را به خود جذب کرده و جمعاً به آمار 238.4 میلیون کاربر دست یابد.

منبع: techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array