به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیر عامل صرافی آمریکایی ارزهای دیجیتال کوین بیس، قصد دارد به منظور بحث و تبادل نظر در مورد قوانین مرتبط با حوزه دارایی‌های دیجیتال و مسائل مربوط به آن، با اعضای کنگره ملاقات کند.

بر اساس گزارش روز 17 جولای (26 تیر) بلومبرگ، قرار است آرمسترانگ در یک نشست برنامه‌ریزی شده، با ائتلاف جدید دموکرات‌ها، متشکل از 100 نماینده دموکرات در مجلس نمایندگان با هدف پیشبرد «سیاست‌های نوآورانه، فراگیر و آینده‌نگر» به گفتگو بنشیند. ظاهراً مدیر عامل کوین بیس با قانون‌گذاران در مورد قوانین دارایی‌های دیجیتال و همچنین نحوه تأثیرگذاری بالقوه این فناوری بر امنیت ملی، حریم خصوصی و آب و هوا صحبت کند.

مدیرعامل کوین بیس

این نشست که قرار است روز 19 جولای (28 تیر) پشت درهای بسته برگزار ‌شود، در حالی برنامه‌ریزی شده است که پروپوزال‌های متعددی در مجلس و سنا در راستای قانون‌گذاری جنبه‌های مختلف فضای کریپتو ارائه می‌شود. روز 12 جولای (21 تیر)، سناتور سینتیا لومیس و کریستن گیلیبراند بار دیگر لایحه‌ای با هدف ایجاد یک چارچوب نظارتی جامع برای دارایی‌های دیجیتال معرفی کردند، در حالی که قانون‌گذاران کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان نیز مشغول بررسی پیش‌نویس لایحه ساختار بازار هستند.

ناگفته نماند که صرافی کوین بیس اکنون درگیر یک نبرد حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده است که مدعی شده است این صرافی اوراق بهادار ثبت نشده را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اولین جلسه استماع دو طرف روز 13 جولای (22 تیر) برگزار شد.

آرمسترانگ به‌عنوان یکی از چهره‌های تاثیرگذار و پیشرو در این صنعت، قبلاً پس از سقوط بازار کریپتو و رویدادهای پیرامون تراژدی اف تی ایکس (FTX) نیز خواستار گفتگو میان قانون‌گذاران ایالات متحده و مقامات صرافی کوین‌ بیس شده بود. وی به دفعات اظهار داشته است که کوین بیس از کاربران بازار کریپتو می‌خواهد “نامزدهای طرفدار رمزارزها” را در سراسر ایالات متحده انتخاب کنند. گفتنی است که این کشور انتخابات ریاست جمهوری را در سال 2024 پیش رو خواهد داشت.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array