به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، سناتور ایالات متحده سینتیا لومیس (Cynthia Lummis) در توییتر بر اهمیت حکم اخیر دادگاه توسط قاضی آنالیزا تورس (Analisa Torres) اعلام کرد که ریپل (CRP) نباید در هنگام فروش در صرافی دارایی دیجیتال به عنوان یک اوراق بهادار در نظر گرفته شود. لومیس تاکید کرد که این حکم بر نیاز فوری کنگره برای ایجاد یک چارچوب نظارتی جامع و بدون ابهام برای ارزهای دیجیتال اهمیت دارد.

لومیس در بیانیه خود بر اهمیت حکم دادگاه و تأثیر آن بر مقررات ارزهای دیجیتال تأکید کرد. او اظهار داشت که این حکم، الزام فوری کنگره را برای ارائه یک چارچوب کامل رمزارزی که حفاظت از مصرف‌کنندگان را در اولویت قرار می‌دهد، تقویت می‌کند.

سناتور وایومینگ (Wyoming)، که از مدافعان قدیمی بیت کوین است، بر اهمیت یک چارچوب شفاف رمزارزی که از سرمایه‌گذاران محافظت کرده و نوآوری در صنعت ارزهای دیجیتال را تقویت می‌کند، اشاره کرد.

علاوه بر این، لومیس اهمیت حفظ آزمون هاوی (Howey) استاندارد قانونی مورد استفاده برای ارزیابی اینکه آیا یک سرمایه‌گذاری به عنوان یک اوراق بهادار واجد شرایط است یا خیر، تاکید کرد. او به طور خاص به قانون نوآوری مالی مسئول، معروف به لایحه لومیس-گیلیبراند (Lummis-Gillibrand)، ابتکار قانونی که توسط خود او و سناتور کریستن گیلیبراند (Kirsten Gillibrand) ارائه شده است، اشاره کرد.

لومیس

هدف از این لایحه ارائه شفافیت و ایجاد دستورالعمل‌های نظارتی برای دارایی‌های دیجیتال و همسو کردن آنها با تفسیر آزمون هاوی است.

درخواست لومیس برای اقدام کنگره، به ویژه با توجه به پیامدهای گسترده اختلاف حقوقی بین آزمایشگاه‌های ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، شایستگی قابل توجهی دارد. نتیجه این پرونده می‌تواند سابقه‌ای ایجاد کند که چشم‌انداز نظارتی برای دارایی‌های دیجیتال در ایالات متحده را شکل می‌دهد.

فقدان دستورالعمل‌های کاملاً تعریف‌شده، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را در وضعیت عدم اطمینان قرار می‌دهد و مانع از نوآوری و توسعه اقتصادی می‌شود.

با توجه به اینکه این حکم تا حدی به نفع ریپل است، هنوز مشخص نیست که کنگره چگونه به درخواست لومیس برای شفافیت مقرراتی در بازار ارزهای دیجیتال رسیدگی خواهد کرد. با این وجود، تلاش‌های او نشان‌دهنده اذعان فزاینده در میان قانون‌گذاران است که صنعت کریپتو نیازمند یک استراتژی نظارتی مترقی برای رها کردن پتانسیل کامل خود است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array