به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، کاساوا نتورک (Cassava Network) – یک پلتفرم آفریقایی وب 3 که بر روی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، بازی و جوایز وفاداری متمرکز شده است – نسخه سوم پلتفرم خود را راه‌اندازی کرده است که با کیف پول قرارداد هوشمند یونی پس (UniPass) ادغام می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا از آدرس‌های ایمیل به جای عبارات اولیه و گس (gas) استفاده کنند.

در حرکت آفریقایی‌ها از وب 2 تا وب 3، این مشارکت به کاربرانی که حساب‌های کاساوا ایجاد می‌کنند این امکان را می‌دهد تا به طور خودکار در یونی پس ثبت‌نام کنند و به نگهداری، ارسال و دریافت دارایی‌های دیجیتال روی زنجیره در چندین بلاکچین ماشین مجازی اتریوم دسترسی داشته باشند.

بنجامین اوبنز (Benjamin Obenze)، توسعه‌دهنده کسب‌وکار برای شبکه کاساوا در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف توضیح داد که چگونه کاربران و مشاغل آفریقایی می‌توانند از نسخه جدید برای ورود به فضای وب 3 استفاده کنند.

“با کاساوا v3، ما تعامل کاربران آفریقایی با مارک‌های وب 2 و وب3 مورد علاقه خود را آسان کرده‌ایم. از آنجایی که کاربران با این برندها تعامل دارند، هم کوین‌های CB و هم سایر پاداش‌های زنجیره‌ای که توسط شرکا مشخص شده است، کسب می‌کنند.”

کاساوا

اوبنز اضافه کرد که در حالی که سی‌بی کوینز (CB Coins) – توکن‌های پاداش مورد استفاده در شبکه – در حال حاضر خارج از زنجیره وجود دارد، کاربران می‌توانند به زودی آنها را با دارایی‌های زنجیره‌ای مبادله کنند. سپس از CB می‌توان برای خرید بلیط کنسرت و جعبه‌های رمز و راز روی پلتفرم استفاده کرد.

در مورد استفاده از کاساوا v3 برای مشاغل، اوبنز گفت: “کاساوا v3 کانالی را فراهم می‌کند که از طریق آن شرکا می‌توانند بازار آفریقایی خود را توسعه دهند.” برندهای تجاری که با کاساوا نتورک شریک هستند همچنین می‌توانند با استفاده از ویژگی جدید “جامعه” جوامعی را در شبکه ایجاد کنند تا از طریق ایجاد وظایف برای کاربران برای مشارکت و کسب پاداش در پلتفرم‌های مختلف مشارکت و دنبال‌کردن داشته باشند.

در طول مصاحبه، مولوکو سانو (Mouloukou Sanoh)، یکی از بنیان‌گذاران شبکه کاساوا، توضیح داد که چگونه نسخه جدید می‌تواند اقتصاد تجاری در آفریقا را بهبود بخشد. سانو گفت: “کاساوا v3 به عنوان پلی برای تجارت جهانی وب3 برای ارتباط با کاربران آفریقایی وب 2 عمل می‌کند.”

سانو همچنین اشاره کرد که تاکنون 90 درصد از شرکای مرتبط با ویژگی اجتماعی کاساوا v3، مشاغل آفریقایی هستند.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array