به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، شبکه اجتماعی توییتر در حال توسعه قابلیتی است که کاربران مدت‌هاست خواستار آن هستند: امکان تماس صوتی و تصویری.

آندریا کانوِی، مدیر ارشد بخش طراحی و تولید محصولات در کمپانی توییتر با انتشار تصویری در اکانت توییتر خود از رونمایی قریب‌الوقوع این قابلیت خبر داد.
این تصویر نشان‌دهنده امکان مراجعه به بخش دایرکت و سپس انتخاب گزینه تماس صوتی یا تصویری با کاربر دیگری می‌باشد.

تماس

در اوایل سال جاری میلادی، ایلان ماسک با انتشار توییتی در حساب کاربری خود، این خبر را تأیید کرده بود: “به‌زودی قابلیت تماس صوتی و تصویری در دسترس کاربران توییتر قرار خواهد گرفت. کاربران این پلتفرم می‌توانند به‌راحتی و بدون نیاز به فرستادن شماره تماس، با هر فردی در سراسر جهان تماس بگیرند.”

تماس

امکانات بیشتر برای کاربران توییتر بلو

اگر این اخبار حقیقت داشته باشند؛ احتمال دارد که امکان تماس صوتی و تصویری فقط در دسترس کاربران توییتر بلو قرار گیرد. کاربران این سرویس اشتراکی با هزینه 8 دلار در ماه، از امکانات و مزایای بیشتری نسبت به کاربران عادی توییتر بهره می‌برند. امکاناتی مانند امکان ارسال توییت با محدودیت 10 هزار کاراکتر، امکان ویرایش توییت تا یک ساعت پس از ارسال، امکان به‌اشتراک گذاشتن ویدیوهای طولانی و غیره.

در حال حاضر پلتفرم توییتر شدیداً به اقدامی مفید و سازنده برای جلب مجدد اعتماد و علاقه کاربران خود نیازمند است. در چند روز گذشته، ایلان ماسک با تصمیمات خود برای اعمال محدودیت‌ها در توییتر، بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی را دلسرد و عصبانی کرده است؛ آن هم درست زمانی‌که کمپانی متا تصمیم به عرضه عمومی پلتفرم رقیب یعنی Threads گرفته است.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array