به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بر اساس داده‌های به دست آمده از گلسدور (Glassdoor)، صرافی‌های کریپتو، از جمله جمینای، بایننس و کوین بیس، دارای کارمندان و کارکنان ناراضی هستند.

نمودار کوادرنت (quadrant) توسط شرکت استخدام فناوری تروآپ (TrueUp)، که معلوم می‌شود داده‌های پلتفرم بررسی شغل گلسدور را جمع‌آوری کرده است، این وضعیت را نشان می‌دهد.

27 شرکت از با ارزش‌ترین شرکت‌های ارزهای دیجیتال در نمودار کوادرنت تروآپ قرار گرفتند.

بایننس

براساس داده‌های جمع‌آوری‌شده از 80، 139 و 42 بررسی نمودار نشان می‌دهد که وام‌دهنده کریپتو منحل‌شده سلسیوس، صرافی ارز دیجیتال جمینای و شرکت تجاری ارز دیجیتال امبر گروپ (Amber Group) کمترین رضایت کارکنان را دارند.

بایننس و کوین بیس نیز در سمت چپ نمودار ظاهر می‌شوند و فهرست‌های گلسدور مربوطه در مجموع 1257 بررسی را نشان می‌دهند.

بایننس

یکی از سخنگویان بایننس در صحبت با کوین تلگراف توضیح داد که این شرکت به دنبال استخدام نامزدهایی است که می‌توانند در یک محیط واقعاً با کارایی بالا پیشرفت کنند. علاوه بر اینکه به شدت بر ارائه خدمات برای کاربران خود متمرکز هستند.

سخنگوی بایننس افزود: «بازخورد منفی ما را قادر می‌سازد تا به مشکلات رسیدگی کنیم و ما در یک سفر دائمی برای بهبود تجربه کارمندان خود هستیم.»

کوین تلگراف همچنین برای اظهار نظر با کوین بیس، بیت‌پاندا (Bitpanda)، مون‌پی (MoonPay) و21 شرز (21Shares) تماس گرفت، اما پاسخی از طریق انتشار دریافت نکرد. همچنین جمینای از اظهار نظر خودداری کرد.

در سال 2017 (1396)، استخدام‌کنندگان نگرانی‌هایی را درباره مشروعیت داده‌های گلسدور مطرح کردند و پیشنهاد کردند که بررسی‌ها می‌توانند به راحتی جعل یا دستکاری شوند.

با این حال، گلسدور بیان می‌کند که هر بررسی قبل از اینکه برای انتشار در وب‌سایت خود تأیید شود، یک فرایند تعدیل را طی می‌کند.

نیل داندون (Neil Dundon)، بنیان‌گذار کریپتو رکیوت (Crypto Recruit)، به کوین تلگراف گفت که در حالی که داده‌های گلسدور یک احتمال است، به نظر می‌رسد که کارکنان نسبت به کسانی که در صرافی‌ها کار می‌کنند، رضایت بیشتری دارند.

داندون پیشنهاد کرد که اخراج کارکنان زیاد در میان شرکت‌های سطح بالا احتمالاً در این ارقام لحاظ شده است.

او گفت: «در سراسر صنعت به طور کلی، سخت است که در شغل خود احساس خوشبختی کنید، وقتی که با همه اخراج‌هایی که در سال گذشته اتفاق افتاده است، ناامنی اساسی در میان کارکنان وجود داشته باشد.

در همین حال، نمودار ترو‌آپ نشان می‌دهد که خوشحال‌ترین کارمندان این صنعت از آوا لبز (Ava Labs)، تیم پشت بلاکچین آوالانچ آمده‌اند. ارائه دهنده صرافی ارز دیجیتال و کیف پول Blockchain.com؛ و فایربلاکس (Fireblocks)، یک متولی دارایی دیجیتال نهادی است.

همچنین داده‌های گلسدور نشان می‌دهد که الکس ماشینسکی (Alex Mashinsky)، بنیان‌گذار و مدیر عامل سابق پلتفرم وام‌دهی ارز دیجیتال سلسیوس که اکنون ورشکسته شده است، یکی از منفورترین مدیران عامل این صنعت بوده و تنها 27 درصد از کارمندان قبلی و فعلی سلسیوس او را تایید می‌کنند.

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong) و چانگ‌پنگ ژائو ملقب به CZ، مدیران اجرایی کوین‌بیس و بایننس، به ترتیب، 69 و 65 درصد رتبه‌بندی تایید دارند که کمتر از میانگین برای مدیران عامل مبتنی بر فناوری است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array