به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ترنسفورم ونچرز (Transform Ventures) در یک شرکت هلدینگ جدید سرمایه‌گذاری مشترکی انجام داده است که به گفته خود تلاشی برای تسریع سرمایه‌گذاری و نوآوری در بلاکچین است. هدف آلفا ترنسفورم هولدینگ (Alpha Transform Holding)، به اختصار ATH، حمایت از اکوسیستم بلاکچین به روش سرمایه‌گذاری از طریق دو صندوق جدید می‌باشد.

ATH با ادغام دارایی‌های منتخب از ترنسفورم ونچرز و شرکت مادر، آلفا سیگما کپیتال (Alpha Sigma Capital) ایجاد شد که شامل دو صندوق به مبلغ 100 میلیون دلار در دارایی‌های تحت مدیریت است.

طبق اعلامیه‌ای که با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شده است، دارایی‌های جدید شامل مالکیت اکثریت کانتنت سیندیکیت (Content Syndicate)، یک شرکت خدمات محتوایی تحت حمایت ترنسفورم ونچرز است. علاوه بر این، سرمایه‌گذاری‌ها برای ایجاد دو صندوق دارایی دیجیتال آلفا لیکوئید (Alpha Liquid digital asset) و صندوق اژه (Aegean Fund) سرمایه‌گذاری می‌کنند.

ترنسفورم ونچرز توسط مایکل ترپین (Michael Terpin)، سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال، تأسیس شد که قبلاً از یک نوجوان نیویورکی به دلیل ربودن ارز دیجیتال از تلفن او به دلیل 71.4 میلیون دلار غرامت شکایت کرده بود. برای ATH، ترپین 2.65 میلیون دلار به صورت نقدی، بیت کوین، با گزینه‌ای برای سرمایه‌گذاری 2.9 میلیون دلار اضافی سرمایه‌گذاری کرد.

ترنسفورم

انزو ویلانی (Enzo Villani)، مدیر عامل و مدیر ارشد سرمایه‌گذاری هلدینگ آلفا ترانسفورم، در مورد توسعه، اظهار داشت:

“چشم‌انداز ATH این است که در عصر جدیدی از نوآوری‌های مالی و تکنولوژیکی با اهرم تمرکززدایی، فناوری بلاکچین و زیرساخت‌های وب 3 پیشروی کنیم.”

سه حوزه تمرکز شرکت هلدینگ جدید شامل ارائه مجموعه‌ای از محصولات تحت مدیریت دارایی، محصولات و استراتژی‌های آلفا ترنسفورم است.

در حالی که سرمایه‌گذاران اصلی و سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر همچنان به سرمایه‌گذاری میلیون‌ها دلار برای نوآوری بلاکچین ادامه می‌دهند، برخی از سرمایه‌گذاران احساسات منفی نشان می‌دهند که منجر به افزایش جریان خروجی می‌شود.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، بر اساس یافته‌های کوین شرز (CoinShares)، حجم کلی محصولات سرمایه‌گذاری در هفته پایین بود و به 844 میلیون دلار رسید و حجم بازار بیت کوین 15 درصد کمتر از حد معمول است که به طور متوسط 57 میلیارد دلار می‌باشد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array