به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب واتساپ قصد ارائه آپدیت جدید و هیجان‌انگیزی را به کاربران اندرویدی خود دارد.

نسخه 2.23.14.10 که درحال حاضر از طریق Google Play Beta Program در دسترس کاربران بتا قرار دارد، شامل قابلیت موردانتظار و بسیار مهمی است: امکان ارسال ویدیوهای با کیفیت.

واتساپ

تکنیک جدید فشرده‌سازی ویدیوهای با کیفیت در واتساپ

در ادامه آپدیت‌های جدید معرفی شده برای ارسال تصاویر با کیفیت در این پیام‌رسان، واتساپ ارسال ویدیوهای با کیفیت را نیز برای کاربران خود امکان‌پذیر خواهد کرد.
به کمک این آپدیت جدید، دکمه‌ای در بخش ادیت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که کیفیت‌های مختلف را به آنان ارائه می‌دهد.
با حفظ ابعاد اصلی ویدیو و پروسه فشرده‌سازی بسیار سبک، کیفیت بالای ویدیوها هنگام ارسال حفظ خواهد شد.

شایان ذکر است که کیفیت بالای ویدیوها، تنظیمات پیش‌فرض هنگام ارسال محسوب نمی‌شود. کاربران هنگام ارسال هر فایل باید به‌صورت دستی کیفیت آن را انتخاب کنند. به همین ترتیب کاربران واتساپ همیشه کنترل لازم را بر کیفیت دلخواه فایل‌های ارسالی خود خواهند داشت.

واتساپ به‌صورت خودکار برچسب “HD” را به تصاویر و ویدیوهای با کیفیت متصل می‌کند و از این طریق هم فرستنده و هم گیرنده در تشخیص فایل‌های با کیفیت با مشکل کمتری مواجه خواهند شد.

با اینکه قابلیت ارسال ویدیوهای با کیفیت درحال حاضر محدود به کاربران بتاست، اما به‌زودی و پس از اتمام مراحل آزمایشی در طی هفته‌های آینده در دسترس همه کاربران واتساپ قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که این ویژگی فقط در زمان ارسال ویدیوهایی با حجم بالا در دسترس کاربران خواهد بود و ممکن است گزینه ارسال فایل ویدیویی با کیفیت بالا برای فایل‌های کوچک‌تر قابل مشاهده نباشد.

منبع: gizmochina

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array