به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بایننس NFT، بازوی توکن غیرقابل تعویض (NFT) صرافی رمزارزی بایننس، اعلام کرده است که شبکه پالیگان (Polygon) در بلاکچین‌های پشتیبانی شده آن در بازار گنجانده شده است.

بر اساس این اعلامیه، این حرکت باعث گسترش بیشتر اکوسیستم NFT در جامعه این صرافی می‌شود. با ادغام جدید، کاربران بازار NFT بایننس می‌توانند با استفاده از حساب‌های بایننس خود، NFT‌ها را بر روی بلاکچین‌های مختلف مانند اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس (BNB Smart Chain) و پالیگان معامله کنند.

ما اکنون پشتیبانی از پالیگان را در بایننس NFT مارکت پلیس (Marketplace) اضافه کرده‌ایم!

کاربران اکنون می‌توانند NFT‌ها را در شبکه پالیگان خرید، فروش، واریز و برداشت کنند

دریابید که چگونه شروع کنید ⤵️

— بایننس ان‌اف‌تی (@TheBinanceNFT) 8 مارس 2023

 

علیرغم این اعلامیه، بایننس همچنان رویکرد سختگیرانه‌ای را برای فهرست NFT خود حفظ می‌کند. در این اعلامیه، بازار NFT تأکید کرد که همه مجموعه‌های NFT در حال حاضر در دسترس نیستند. آنها نوشتند:

در حال حاضر، تنها مجموعه‌های منتخب ERC-721 ان‌اف‌تی در شبکه پالیگان در بازار NFT با‌یننس موجود است. بایننس NFT مجموعه‌های NFT بیشتری را به طور منظم ادغام می‌کند.

بایننس

در 19 ژانویه(29 دی)، پلتفرم NFT قوانین خود را در مورد لیست NFT تشدید کرد و اعلام نمود که NFT‌هایی با حجم معاملات روزانه کمتر از 1000 دلار را از لیست حذف می‌کند. علاوه بر این، صرافی همچنین تعداد NFT‌هایی را که هنرمندان می‌توانند در روز مینت کنند، محدود کرد. جدای از این، این صرافی همچنین گفت که لیست‌های NFT را به صورت دوره‌ای بررسی می‌کند و آن‌هایی را که استانداردهای آن را برآورده نمی‌کنند، برای حذف پیشنهاد می‌کند.

در همین حال، با پیدا کردن هوش مصنوعی (AI) به فضای وب 3، این صرافی نیز در حال بررسی هوش مصنوعی است. در 2 مارس (11 اسفند)، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل این صرافی اعلام کرد که ژنراتور NFT مبتنی بر هوش مصنوعی به نام “بیکاسو (Bicasso)” 10000 ان‌اف‌تی را تنها در 2.5 ساعت راه‌اندازی و مینت کرده است.

علیرغم موفقیت اولیه، ابزار هوش مصنوعی بلافاصله مورد بحث و جدل قرار گرفت. یک روز پس از راه‌اندازی بیکسو، یکی از برندگان هکاتون زنجیره بی‌ان‌بی(BNB Chain) این صرافی را به سرقت و کپی کردن پروژه آنها به نام چتکسو (Chatcasso) متهم کرد. صرافی این اتهامات را رد کرد و اشاره کرد که NFT و هوش مصنوعی مفاهیم مشترکی هستند. یکی از سخنگویان این صرافی به کوین تلگراف گفت که بیکاسو بیش از دو هفته قبل از هکاتون به طور مستقل توسعه یافته است.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array