به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بیت کوین دپو (Bitcoin Depot)، یکی از بزرگترین شرکت‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، ادغام را پذیرفته است که به این شرکت اجازه می‌دهد تا سهامی عام شود.

در اطلاعیه 30 ژوئن (9 تیر)، شرکت فین‌تک جی‌اس‌آر متورا تو آکوزیشن کورپوریشن (GSR II Meteora Acquisition Corporation) گفت سهامدارانش ادغام این شرکت را تایید کرده‌اند تا به‌عنوان یک شرکت خرید با هدف ویژه برای ذخیره بیت‌کوین عمل کند. این معامله که برای اولین بار در آگوست 2022 (مرداد 1401) گزارش شد، 885 میلیون دلار هزینه داشت و انتظار می‌رود که سرمایه‌گذاران از 3 جولای (12 تیر) در معرض ذخیره بیت کوین در نزدک قرار بگیرند.

به گفته براندون مینتز (Brandon Mintz)، بنیانگذار و مدیر عامل بیت کوین دپو، هدف از این ادغام، حمایت از فرصت‌های رشد متعدد و ترویج پذیرش بیت کوین در آمریکای شمالی بود. سرمایه گذاران می‌توانند سهام انبار بیت کوین را تحت نمادهای تیک دار BTM و BTMWW برای سهام عادی و ضمانت‌های عمومی آن پیدا کنند.

این اعلامیه در بحبوحه بررسی نظارتی شرکت‌هایی در ایالات متحده منتشر شد که محصولات یا خدمات رمزارزی را ارائه می‌دهند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار شکایت‌هایی را علیه صرافی‌های بایننس و کوین بیس به دلیل ارائه اوراق بهادار ثبت نشده مطرح کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که وسایل نقلیه سرمایه گذاری که در معرض کریپتو قرار دارند، پس از ثبت درخواست بلک راک در ماه ژوئن (خرداد) برای فهرست کردن یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین، در حال افزایش هستند.

به گزارش وب سایت آن، بیت کوین دپو که در سال 2016 (1395) تأسیس شد، یکی از بزرگترین شرکت‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال در آمریکای شمالی است که بیش از 9130 دستگاه دارد. در ماه می (اردیبهشت)، همکار ارائه‌دهنده خودپرداز بیت‌کوین آمریکا اعلام کرد که فعالیت‌های خود را در کانکتیکات (Connecticut) تعطیل می‌کند، زیرا وزارت بانکداری این ایالت اعلام کرد که این شرکت مجوز مناسبی ندارد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array