به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، کمپانی گوگل امروز از قابلیت جدیدی به نام “Shop” در منوی اصلی اپلیکیشن Android TV رونمایی کرده است.

این قابلیت به کاربران و مخاطبان اجازه می‌دهد که در میان محتواهایی که برای فروش و یا اجاره ساعتی در دسترس هستند؛ جستجو کرده و فیلم یا سریال مدنظر خود را انتخاب کنند. این قابلیت از امروز در تمام دستگاه‌های Android TV ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

Android TV

قابلیت‌های جدید اپلیکیشن Android TV

این بخش جدید تمام محتواهای جدید و به‌روز را در اختیار کاربران می‌گذارد و بخش Library تمام محتواهای ویدیویی شامل فیلم‌ها و سریال‌هایی که قبلاً از طریق پلتفرم‌های Google Play Movies & TV، یوتیوب، Google TV و یا Android TV خریداری شده‌اند را به نمایش می‌گذارد.

همچنین کاربران قادرند با خریداری محتوای مدنظر خود از Android TV، از طریق پلتفرم Google Play Movies & TV آنها را در گوشی هوشمند و یا موبایل خود دانلود کرده و به‌صورت آفلاین تماشا کنند.

سال گذشته، کمپانی آمازون در اقدامی مشابه سرویس Prime Video را به هدف ایجاد تغییرات اساسی، به‌طور کامل بازطراحی کرد و تأکید بیشتری بر محتواهای فروشی و یا اجاره‌ای قرار داد.

به گفته کمپانی گوگل، قابلیت جدید Shop تا چند هفته آینده در دسترس کاربران جهانی این سرویس قرار خواهد گرفت.

این غول صنعت تکنولوژی عملکرد بسیار خوبی در گسترش و بهبود خدمات این سرویس داشته است. گوگل سال گذشته گفته بود که این سرویس ماهانه بیش از 110 میلیون کاربر فعال دارد!

همچنین این کمپانی قصد دارد سیستم‌عامل اندروید 14 را نیز به دستگاه‌های Android TV عرضه کند.

منبع: techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array