به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، روز 28 ژوئن (7 تیر)، شرکت تحلیل نرم‌افزار مایکرواستراتژی (MicroStrategy) از خرید 12333 بیت کوین دیگر به ارزش 347 میلیون دلار خبر داد. پس از این اقدام، کل موجودی بیت کوین این شرکت به 152,333 واحد می‌رسد که با میانگین قیمت خرید 29668 دلار، ارزش آن چیزی در حدود 4.52 میلیارد دلار است.

در اطلاعیه منتشرشده، میانگین کلی قیمت خرید بیت کوین توسط مایکرواستراتژی نزدیک به ۲۸۱۳۶ دلار اعلام شده است که بین 27 آوریل تا 27 ژوئن (7 اردیبهشت تا 6 تیر) خریداری شد. ظاهراً سرمایه لازم برای این خرید با عرضه سهام جدید تامین شده است. این شرکت در این رابطه گفته است:

«روز اول می (11 اردیبهشت)، مایکرواستراتژی یک قرارداد فروش با شرکت‌های Cowen and Company، LLC و Canaccord Genuity LLC به‌عنوان نمایندگان فروش امضا کرد که بر اساس آن این شرکت می‌تواند سهام کلاس A خود را به ارزش اسمی 0.001 دلار و قیمت تجمعی پیشنهادی تا 625.0 میلیون دلار هر از گاهی از طریق نمایندگان منتشر کرده و به فروش برساند.”

مایکرواستراتژی

تا تاریخ 28 ژوئن (7 تیر)، مایکرواستراتژی مجموعاً 1,079,170 سهم را برای مجموع درآمد خالص 337 میلیون دلار، بر اساس این قرارداد منتشر کرده و فروخته است. کوین تلگراف در گزارش 5 آوریل خود گفته بود که این شرکت 1045 واحد بیت کوین (BTC) به ارزش 29.3 میلیون دلار را به ترازنامه خود اضافه کرده است.

همانطور که می‌دانید مدیریت مایکرواستراتژی بر عهده مایکل سیلور است که همیشه مدافع سرسخت بیت‌کوین بوده و پذیرش بزرگترین ارز دیجیتال جهان به عنوان یک دارایی استراتژیک را رهبری می‌کند.

مایکرواستراتژی سابقه‌ای طولانی در خرید بیت کوین با استفاده از پول نقد و تامین مالی از طریق سهام در طول بازارهای خرسی کریپتو دارد. در سه ماهه اول سال 2023، این شرکت اولین سه ماهه سودآور خود از سال 2020 را گزارش کرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array