به گزارش ایران دکونومی، الکامپ 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و تا 7 تیر ادامه دارد. در پنل «اکوسیستمی که همه را غافلگیر کرد» محمد حکیمی (مدیر عامل رمزینکس) به ایراد سخنانی پرداخته و گفت: در اکوسیستم رمزارزی، فضای رقابتی شدیدی وجود دارد. این فضای رقابتی برخلاف بخش خودرو به درستی عمل کرده و باعث حضور گسترده فعالان این بخش در الکامپ شده است. بی شک کسب و کارهای رمزارزی توانسته‌اند استانداردهای حوزه مالی را در ایران بالا ببرند؛ چرا که به صورت 24 ساعته، در کلیه ساعات شبانه روز در حال خدمات دهی هستند.

الکامپ

حکیمی در ادامه با اشاره به سرویس‌های گوناگونی که فعالان بخش رمزارز ارائه می‌دهند، گفت: این تنوع سرویس‌دهی بخشی از نیاز مردم و دولت را برطرف می‌سازد. نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که برای ارائه بهتر سرویس‌ها باید از میزان محدودیت‌ها کاسته شود.

حکیمی در ادامه با اشاره به عواقب محدودیت‌های ایجاد شده، ادامه داد: محدودیت در نهایت باعث شده است که برخی صرافی‌های ارز دیجیتال از درگاه‌های پرداخت سایر اصناف برای تاسیس استفاده کنند؛ در این حالت محدودیت‌ها برای صرافی‌ها قابلیت اعمال نداشته و از سوی دیگر آمارهای درستی نیز برای تصمیم‌گیری در اختیار سیاستمداران قرار نمی‌گیرد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array