به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، حراج افتتاحیه مجموعه توکن‌های غیرمثلی (NFT) بیت کوین اوردینال یوگا لبز (Yuga Labs) در حالی به پایان رسید که تنها ظرف 24 ساعت، 16.5 میلیون دلار سود خالص برای این شرکت به همراه داشت.

در مجموع 288 مناقصه‌گر یکی از NFTهای مبتنی بر شبکه بیت کوین مجموعه «TwelveFold» را به عنوان برنده دریافت کردند. به گفته یوگا لبز، این برندگان، مصنوعات دیجیتالی یا به اصطلاح کتیبه خود را ظرف یک هفته دریافت خواهند کرد و پیشنهادات ناموفق، مبلغ پیشنهادی خود را ظرف 24 ساعت پس خواهند گرفت. یوگا لبز در توییتر خود در این باره نوشت:

«حراج TwelveFold به پایان رسید. به 288 مناقصه‌گر برتر تبریک می‌گوییم. ظرف یک هفته کتیبه خود را دریافت خواهید کرد. مبلغ پیشنهادی پیشنهادات معتبری که بین این 288 نفر قرار ندارند، ظرف 24 ساعت به آدرس دریافت کننده آنها بازگردانده می‌شود.»

گفتنی است که این حراجی 735 واحد بیت کوین (BTC) با ارزش تخمینی 16.5 میلیون دلار با قیمت فعلی درآمد داشت. بالاترین پیشنهاد در میان 288 پیشنهاد برتر، کمی بیش از 7 بیت کوین معادل 161 هزار دلار برای یکی از قطعات این مجموعه پرداخت کرد.

تابلوی امتیازات حراج

تابلوی امتیاز 10 پیشنهاد برتر. منبع: TwelveFold

یوگا لبز اواخر فوریه از این مجموعه رونمایی کرد و آن را به عنوان یک «سیستم هنری با مبنای 12 و بومی‌سازی شده حول یک شبکه با ابعاد 12×12 و یک تمثیل بصری برای کارتوگرافی داده‌ها در بلاکچین بیت کوین» توصیف کرد. این مجموعه شامل 300 قطعه مولد است که بر روی ساتوشی‌های شبکه بیت کوین (BTC) حک شده است.

قطعه ان اف تی یوگا لبز

قطعه شماره 1 TwelveFold که با بالاترین پیشنهاد برنده شد. منبع: یوگا لبز

ناگفته نماند که اواخر هفته گذشته یوگا لبز به دلیل نقص‌هایی که شیوه اجرای حراجی برای مجموعه اوردینالز خود داشت با واکنش شدید جامعه رمزارزها مواجه شد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array