به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، سه نهنگ برتر بازار رمزارزها، به تازگی بیش از 150 میلیون دلار اتریوم (ETH) را از صرافی‌های محبوب بایننس و کراکن برداشت کرده‌اند. آنگونه که توسط پلتفرم ردیاب بلاکچین Lookonchain گزارش شده است، این برداشت‌های عمده، از کیف پول‌هایی انجام شده است که تازه ایجاد شده بودند.

نکته مهم در مورد این برداشت‌ها این است که درست در بحبوحه موجی از بررسی‌های نظارتی بر صنعت دارایی‌های دیجیتال در ایالات متحده صورت گرفته است. همانطور که می‌دانید، اخیراً کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه دو صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال بایننس و کوین بیس، به اتهام نقض قوانین اوراق بهادار شکایت کرده است.

همین امر باعث بروز نگرانی‌هایی در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران شده است و آنها را مجبور کرده تا به منظور محافظت از دارایی‌های خود در برابر مداخلات دولت، مسئولیت نگهداری از اتریوم خود را شخصاً برعهده بگیرند.

طبق گزارش Lookonchain:

«سه کیف پول تازه ایجادشده در هفته گذشته در مجموع 86520 واحد اتر (ETH) با ارزش تقریبی 150میلیون دلار را از بایننس و کراکن برداشت کرده‌اند. این برداشت‌ها طی سه تراکنش انجام شده است. در تراکنش اول و دوم از مقصد بایننس به ترتیب 35860 و 27000 واحد اتر و در تراکنش سوم، 23660 واحد اتر از کراکن خارج شد.»

همانطور که اشاره شد، یکی از دلایل احتمالی این برداشت‌ها این است که نهنگ‌ها نگران امنیت دارایی‌های خود در صرافی‌ها هستند. از طرفی، طی سال‌های اخیر، موارد متعددی از حملات هکری، صرافی‌های ارز دیجیتال را هدف قرار داده‌اند که منجر به از دست رفتن میلیون‌ها دلار دارایی دیجیتال شده است. این نهنگ‌ها با برداشت دارایی خود از صرافی‌ها امیدوار هستند خطر سرقت دارایی‌های خود را به حداقل برسانند.

احتمال دیگر این است که این نهنگ‌ها صرفاً به دنبال استفاده از شرایط فعلی بازار هستند. قیمت اتریوم در ماه‌های اخیر روندی نزولی داشته است و نهنگ‌ها احتمالاً امیدوار هستند که در آینده دوباره اتریوم را با قیمت پایین‌تری خرید کنند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: optimisus

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array