به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، سازمان اطلاعات خارجی آلمان، Bundesnachrichtendienst به اختصار BND، مجموعه‌ای NFT با موضوع سگ برای جستجوی گنج با هدف جذب استعدادهای سایبری راه‌اندازی کرده است.

در اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد)، سرویس اطلاعات فدرال مجموعه «سگ‌های BND» خود را راه‌اندازی کرد، 999 سگ NFT با الهام از سگ‌های نگهبان و امنیتی BND و همچنین نقش‌های اطلاعاتی مختلف دارند.

بر اساس وب‌سایت BND، NFT‌ها تنها با یافتن رشته کاراکتری که در اینستاگرام پست کرده و به آدرس اتریوم اشاره می‌کند قابل جمع‌آوری هستند. استعدادهای سایبری باید از این اطلاعات برای یافتن مجموعه استفاده کنند و واجد شرایط ساخت NFT باشند.

در 19 ژوئن (29 خرداد)، BND با فروشگاه رمزارزی آلمان BTC-Echo صحبت کرد. آژانس گفت که این مجموعه و چالش را برای یافتن استعدادهای امنیت سایبری ایجاد کرده است.

NFT

BTC-Echo گزارش داد که BND در حال بررسی یک چالش هک تماس هوشمند است.

از آنجایی که این مجموعه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است، قیمت کف و حجم معاملات NFTها به شدت افزایش یافته است.

بین 21 ژوئن (31 خرداد) و 22 ژوئن (1 تیر)، قیمت کف از 0.000001 اتر (ETH) به 0.052 اتر، به ارزش حدود 100 دلار افزایش یافت.

علیرغم جهش قابل توجه ارزش، نقدینگی مجموعه همچنان بسیار پایین است. در 21 ژوئن، مجموعه شاهد حجم کلی حدود 1 اتر بود که نشان می‌دهد تنها حدود 20 NFT توسط کلکسیونرها فروخته شده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array