به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در 19 ژوئن (29 خرداد)، پستی در ردیت در اکانت r/buttcoin نشان داد که شرکتی به نام بایننس به عنوان آدرس دفتر ثبت شده در انگلستان وجود دارد.

با این حال، سخنگوی صرافی اصلی ارزهای دیجیتال به کوین تلگراف گفت که سازمان ثبت شده یک نهاد بایننس نیست.

آدرس مورد نظر در شهر میلدنهال (Mildenhall) در شهرستان سافولک (Suffolk) انگلستان واقع شده است. گوگل مپز نشان می‌دهد که این سایت یک گاراژ کوچک در بخش بیرونی شهر است که حدود یک ساعت و نیم از لندن، پایتخت انگلستان، فاصله دارد.

کامپنیز هوس (Companies House)، اداره ثبت شرکت‌های دولتی، نشان می‌دهد که بایننس آدرس‌ها را در مجموع همراه 2403 شرکت فعال به اشتراک گذاشته است.

این آدرس در واقع سایت شرکتی به نام آفیس‌سرو (OfficeServ) است، یک ارائه دهنده خدمات آدرس ثبت شده مجازی که با هدف ارائه یک موقعیت تجاری مطابق وب سایت خود است.

شرکت کامپنیز هوس نشان می‌دهد که بایننس برای ارائه سایر فعالیت‌های خدماتی که در جای دیگری طبقه بندی نشده‌اند، ثبت شده است.

در حالی که جزئیات مربوط به نهاد بایننس هنوز نامشخص است، اداره رفتار مالی در انگلستان قبلاً در مورد وجود شرکت‌های کلون (clone) رمزارزی به مردم هشدار داده است. شرکت‌های کلون نوعی کلاهبرداری هستند که در آن کلاهبرداران از اطلاعات شرکت‌های قانونی استفاده می‌کنند تا هدف‌ها را متقاعد کنند که واقعی هستند.

در حال حاضر چندین نهاد با نام بایننس در آدرس‌های مختلف در سراسر بریتانیا وجود دارد.

استفاده از آدرس‌های مجازی توسط شرکت‌های فناوری در سراسر جهان و در ایالات متحده سالهاست که اتفاق می‌افتد. این موارد به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از ارائه حریم خصوصی، پنهان کردن پرونده‌های ثبت اختراع یا ثبت یک تجارت در بخش مالیاتی شرکت می‌باشد.

قابل توجه‌ترین شرکت کورپوریشن تراست (Corporation Trust)، بزرگترین شرکت خدمات نمایندگی ثبت شده در جهان است که توسط هزاران شرکت، از جمله شرکت‌های معروف مانند گوگل، والمارت (Walmart)، کوکاکولا و اپل استفاده می‌شود که در یک ساختمان آجری در دلاور (Delaware) کار می‌کند.

این ساختمان در ویلمینگتون (Wilmington)، دلاور احتمالاً مشهورترین آدرس در حقوق شرکت است.

این مرکز، آدرس نمایندگی ثبت شده حدود سیصد هزار کسب و کار را در خود جای داده است.

— لوسیوس وینسلو (@Lucius_Winslow) 15 نوامبر 2020

شرکت دیگری، وایومینگ کورپوریت سرویسز (Wyoming Corporate Services)، در افشاگری رویترز در سال 2011 (1390) به عنوان یک خانه آجری و 2000 شرکت ثبت شده در آن زمان توصیف شد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array